Yksin koko elämä
Tästä aiheesta on tehty satoja aloituksia. Teenpä nyt omani. Parisuhteeseen päätyminen on vaikeaa.
Kommentit (3)
Ensiksi Onneksi itse olen onnistunut luomaan ja ylläpitämään muita arvokkaita ja läheisiä ja vastavuoroisia ihmissuhteita.
Toiseksi Olen sisäistänyt, että parisuhde on enempi mahdollisuus kuin velvollisuus, joten kannattaa satsata enempi energiaansa siihen, mikä kulloinkin on parhaillaan enempi mahdollista kuin sellaiseen, joka on vähempi mahdollista.
Kolmanneksi Täytyy yrittää pyrkiä siihen, ettei katkeroidu tai kyynisty.
Neljänneksi Kaikesta edellä toteamastani huolimatta, ei kannata kokea huonoa omaa tuntoa siitä, että toisinaan edellee haaveksii ja unelmoida kumppanin löytämisestä ja kohtaamisesta,
Viisi Luultavasti pettyisin, jos ennen kumppanin löytämistä en osaisi pitää elämääni "tarpeeksi arvokkaana" ja kunnioittaa jaarvostaa omaa sinkkuutani, ainakin enimmäkseen.
Aika mahdotonta löytää vapaa viehättävä nainen, jonka kanssa ajatukset ja puheet olisivat samansuuntaiset elämästä. Oikeastaan ainoat ihanat naiset jotka ovat katsoneet minua sillä silmällä ja flirttaileet arjessa ovat olleet varattuja, joten se siitä. Netti-naiset on kyllä nähty ja koettu jo - ei kiitos enää sellaista.
Pakko tottua olemaan yksin (ei totu).
m
Toisaalta ei huonossa suhteessa olisi. Pitäisi olla priimaa.