Kukaan pessyt pyykkiä tänään?
Kommentit (23)
En ole pessyt tänään enkä eilen. Huomenna ehkä pesen kyllä koneellisen.
Olen itse kipeänä niin en jaksa.
Juu, olen koronakuumeessa ja lisäksi pyykkikorit täynnä ja nyt pitäisi pyyhkeet pestä.
Pakko. On kasaantunut, niin hyvä olis saada vähän pois ennen töihin menoa.
Vatsataudissa muutama niin kone pyörii koko ajan.
Pikaohjelmalla pyöräytin pyykkikorin tyhjäksi.
Pesukone on nyt pyörimässä ja ihan täysi on. Eilen en sentään viitsinyt pestä pyykkiä ja sitä ennen olin liian laiska laittamaan koneen pyörimään. Hienoa, että en ole ainoa tänään pyykkiä pesevä.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt sentään 60 asteessa peset niin pöpöt kuolevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt sentään 60 asteessa peset niin pöpöt kuolevat?
Eiköhän jokainen tämän tajua ihan sanomattakin
Pesin jo aamulla koneellisen, mulla yleensä aina maanantaina pyykkipäivä enkä nähnyt syytä muuttaa rutiinia.
Pesin eilen illalla koneellisen kun tulimme kotiin joulunvietosta. Onko se muka jotain ihmeellistä pestä pyykkiä jouluna? Aika moni tekee.
Tiskaan ja imuroin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt sentään 60 asteessa peset niin pöpöt kuolevat?Eiköhän jokainen tämän tajua ihan sanomattakin
Kyllähän tämä pitäisi tajuta. Kuitenkin joku toinen tuossa kertoi pesseensä pikaohjelmalla, joka ei puhdista, pese puhtaaksi, eikä tapa pöpöjä. Tuollaiset pikaohjelmat pitäisi kieltää. Omassa pesukoneessanikin on toki pikaohjelma, mutta en käytä sitä koskaan.
Pistin rosolliset valkoiset pöytäliinat juuri pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt sentään 60 asteessa peset niin pöpöt kuolevat?Eiköhän jokainen tämän tajua ihan sanomattakin
Kyllähän tämä pitäisi tajuta. Kuitenkin joku toinen tuossa kertoi pesseensä pikaohjelmalla, joka ei puhdista, pese puhtaaksi, eikä tapa pöpöjä. Tuollaiset pikaohjelmat pitäisi kieltää. Omassa pesukoneessanikin on toki pikaohjelma, mutta en käytä sitä koskaan.
Mulla ainakin saa pikaohjelmasta lämpötilan muutettua. Jos siellä on yksi lakana oksennuksessa, todellakin laitan sen heti 60c pikapesuun. Pesee se silti 42min.
Pesin jo eilen tyttären joululahjapyjaman, jotta sai sen käyttöön. Nyt myös pesukone pyörimässä.
Pesisin jos jaksaisin hakea vedet, vaan enpä taida jaksaa.
Juu, yövieras lähti puolilta päivin seuraavaan kyläpaikkaan niin lakanat pääsi pesuun.
Jouluaattona pesin illalla koneellisen pyykkiä. Joku asukas pesi taloyhtiön koneella pyykkiä illalla kun vein roskat pois niin kuului kun kuivaushuoneessa puhallin päällä ja varaus listalla nimi.
Asoissa ei saa pestä pyykkiä Helsingissä. Vihainen akka kirjoittelee heippalappuja.Ei ainakaan työvaatteita. Ei sa käydä muualla töissä kuin valtion virastossa.
Minä. Meillä influenssa ja lapset hikoilleet petikamat läpimäriksi. Muuten en tänään pyykkiä pesisi.