Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen lahja pisti itkemään

Vierailija
25.12.2023 |

Sovittiin, että ei hankita toisillemme kummemmin lahjoja. Itse olin teettänyt meidän yhteisvalokuvia viime reissusta ja heitin vitsillä, että niiden kopiot toimittakoon miehelle joulukortin virkaa. Eilen sitten aattona mies ojensi kirjekuoren ja sanoi, että hänelläkin on minulle "kortti". 

Se oli pitkä kirje, jossa mies kertasi yhteisiä muistojamme ja kertoi piirteitäni joista pitää. Hän muisti minkä leffan katsoimme ensitapaamisella, missä ravintolassa meillä oli ekat ravintolatreffit, hetkestä jolloin olimme vuosia sitten kävelleet pakkasella käsi kädessä, nenäni oli ollut kylmästä ihan punaisena ja sillä hetkellä hän oli tajunnut rakastavansa minua. Hän kertasi yhdessä kokemia asioita, mitä muistoja hänelle on niistä jäänyt ja arkisia pieniä asioita, kuten miten paljon hän rakastaa nukahtaa tuhinaani kuunnellen (minä nukahdan aina sekunnissa, hänellä kestää kauemmin). Lisäksi siinä oli paljon asioita joita hän haluaa tulevaisuudessa kokea, nähdä ja jakaa kanssani, päättyen siihen miten jonain päivänä olemme vanhoja, ruttuisia ja edelleen onnellisia yhdessä. 

Itkuhan siinä pääsi, kun kertasin kirjeen mukana niitä ihania hetkiä ja se tunnemyrsky mikä rinnassa pyöri tuota lukiessa. Aina se saa mut tuntemaan oloni rakastetuksi, mutta tämä oli kyllä jo niin next level. Vaalin tuota kirjettä kuin aarretta <3

Ei se toisen huomioiminen vaadi rahaa euroakaan, jos sydän ja ajatus on pelissä mukana. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat uskoa satuihin. 

Vierailija
42/44 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana lahja. Oikeasti säikähdin otsikosta että taas joku kitisee ja märissyt kun sai väärän lahjan. 

Meinasit jo otsikosta saada trauman? Oliko puhelimessa 112 jo valittuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap innostuneena lukee novellistaan kaiken palautteen. Yksi alapeukku monissa kertoo ettei hän vaan ole kovin hyvä vastaanottamaan palautetta. 

Vierailija
44/44 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän keski-ikäisten naisten kannattaisi lukea muutakin kuin jonkun Katariinan Sourin kirjoja.