Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui saamani lahjan

Vierailija
25.12.2023 |

Sain siskoltani 80e lahjakortin kauneus/hierontahoitolaan. Mies haukkui lahjan typeräksi ja sanoi että olisi antanut edes rahana tuon summan. Sanoin että minullehan lahja on ja olin oikein ilahtunut, juuri tuollaista kaipaan kun harvoin on ylimääräiseen varaa. 

Tää oli jotenkin jäävuoren huippu. Aloin pohtimaan, että mies on jatkuvasti negatiivinen ja ilkeä. Ollut jo kauan. Aloin oikeasti miettimään suhteemme tulevaisuutta. Ylireagoinko? Mieshän ei itse antanut minulle mitään lahjaa. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, että en ollenkaan ymmärrä miksi aikuiset ihmiset antaa toisilleen lahjaksi rahaa. Sitähän ne lahjakortit käytännössä on. Yksi antaa minulle sadan euron lahjakortin, sitten jään hänelle velkaa sen satasen edestä ja annan hänelle lahjakortin toiseen paikkaan. Ikuinen kierre ja lopulta kukaan ei oikeastaan saanutkaan lahjaksi mitään mihin käytetty ajatusta sekuntia pidempään.

Nuorille ihan kiva lahja, mutta ei kyllä toimi aikuisten kesken. No ehkä siinä tapauksessa, jos toinen on tosi köyhä ja kaikille osapuolille ok, että vastalahja ei tule olemaan arvoltaan suunnilleen sama. Kuitenkin, ainakin minua hävettäisi ottaa vastaan niitä kalliita lahjakortteja, kun itse antaisin takaisin vaikkapa suklaarasian. 

Mää oisin onnesta soikeena jos saisin jonku lahjakortin johonki hemmotteluun mihin itsellä ei ole varaa.

Vierailija
22/32 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Jos teillä on rahasta tiukkaa, niin tuollainen lahja voi ymmärrettävästi tuntua loukkaavalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exäni oli tuollainen ap:n kertoma vähättelijä. Aina oli muiden tekemisissä ja antamisissa vikaa, sukulaiseni olivat vähintäänkin outoja jne. Elämä hänen kanssaan oli aika raskasta, mutta tuo vähättely ja nokittelu tuli mukaan kuvioon niin vaivihkaa, etten oikein osannut nähdä kuviota heti. Lopulta kun erottiin, tajusin miten valtavan kuorman alla olin elänyt. 

Samaan aikaan tämä sankari oli kodin ulkopuolelle ja muutenkin hän on edelleen olevinaan tosi sympaattinen ja kerää pisteitä mukavuudellaan. Kukaan ei edes uskoisi... Siksi en ole oikein jaksanut kenellekään kokemastani avautuakaan.

Älkää jääkö tuollaisiin suhteisiin vaan lähtekää kun hälärit soivat. AP:llahan ne jo soi kun kerran aloituksenkin laittoi tänne. Usko siis AP vaistoihisi ja lähde.  

Vierailija
24/32 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on kateellinen että ilahduit lahjasta ja siskosi huomaavaisuudesta etkä miehestäsi.

Vierailija
25/32 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen ankeuttaja. Vaihtoon. 

Vierailija
26/32 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi joulu yksin tai uuden, mukavan miehen kanssa? Suosittelen. 

Vierailija
27/32 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sitten jaksavat keksiä näitä joulutarinoitaan. Tämäkin ilmiselvä provo, jonka kirjoittaja saa kiksejä siitä, että ihmiset ostavat jutun ja saa taas alleviivattua miesten ja naisten vastakkainasettelua.

Kuka vähä-älyinen muutenkaan kysyisi mistään mahdollisesta ylireagoinnista selitettyään ensin kokonaisella kolmella virkkeellä auki perhetragedian taustat? Itse se on tiedettävä mikä kamelin selän katkaisee.

Vierailija
28/32 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit saanut lahjan rahana, miehesi olisi voinut olla päättämässä rahan käytöstä. Huomasin tuota yhden jo ex-vävyn käytöksessä. Sitten jos annoin rahaa tiettyyn tarkoitukseen, pyysin myös kuitista kopion. Opin sen kerrasta. Annoin tyttärelle synttärilahjaksi rahaa talvikenkiin, vävyni oli halunnut käyttää rahan talvirenkaisiin.

Vierailija
29/32 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Jos teillä on rahasta tiukkaa, niin tuollainen lahja voi ymmärrettävästi tuntua loukkaavalta. 

Miten niin? 

Vierailija
30/32 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alkaa järjestellä eroa. Ei se yksi lahja, vaan se asenne. Ei vaikuta mies arvostavan sinua muutenkaan, joten... 

Vierailija
31/32 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja ja ihana sisko! Raha on persoonaton lahja, jota en ymmärrä aikuisten ihmisten kesken. Jos tuntee toisen, niin antaa jotain toista ilahduttavaa. Kenkää ällöttävälle miehelle!

Vierailija
32/32 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sisaresi olisi antanut sinulle lahjansa seteleinä, niin alta aikayksikön ne olisivat sujahtaneet miehesi kukkaroon etkä olisi voinut nauttia niistä lainkaan. Viisas sisko, kun antoi lahjakortin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan