Mies haukkui saamani lahjan
Sain siskoltani 80e lahjakortin kauneus/hierontahoitolaan. Mies haukkui lahjan typeräksi ja sanoi että olisi antanut edes rahana tuon summan. Sanoin että minullehan lahja on ja olin oikein ilahtunut, juuri tuollaista kaipaan kun harvoin on ylimääräiseen varaa.
Tää oli jotenkin jäävuoren huippu. Aloin pohtimaan, että mies on jatkuvasti negatiivinen ja ilkeä. Ollut jo kauan. Aloin oikeasti miettimään suhteemme tulevaisuutta. Ylireagoinko? Mieshän ei itse antanut minulle mitään lahjaa.
Kommentit (32)
Henkistä väkivaltaa vähätellä sisartasi.
Hyvä mies olisi iloinen että vaimo pääsee vähän hemmottelemaan itseään jos sellaiseen ei usein ole varaa.
Miehesi osaa luoda lahjan saamisesta ihan omanlaisensa numeron. Harvinaista. Kysy miksi.
No, mun miehen naamalta paistoi pettymys minulta saamistaan lahjoista. Katsoi noin 20 sek ja laittoi sivuun, kommentoimatta oikein mitenkään.
Vit#u mä käyn palauttamassa kaikki seuraavana arkipäivänä.
Ihana sisko sinulla. <3 Suosittelen etsimään myös ihanan miehen. Nyt sinulla ei sellaista ole.
Et ylireagoi. Tuo on todella inhottavaa käytöstä. Ja ilmeisesti ei ole ensimmäinen kerta, tuskin viimeinenkään. Kysy mikä vaivaa.
Jos mies ei tiennyt että ilahdut siitä. En naisena itsekään pitäisi jos saisin sellaiseen lahjakortin. Kuuleeko mies silti kantasi, vai jyrää.
Hauku vastaavasti mieheltä "saatu" lahja ja heiluttele tyhjää kättä hänen edessään.;) Palauta ihmeessä ostamasi lahjat ja osta niillä rahoilla itsellesi jotain kivaa. Palautuksen saa myös rahana jos osaa tiukasti vaatia ja pyytää esimiestä paikalle, vink. Ja tän jälkeen et osta miehellesi mitään, ostat ja paketoit itsellesi. Jos miehen käytös ei ala muuttumaan niin pistä palatukseen.;)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei tiennyt että ilahdut siitä. En naisena itsekään pitäisi jos saisin sellaiseen lahjakortin. Kuuleeko mies silti kantasi, vai jyrää.
Voi olla myös hiljaa jos ei ole hyvää sanottavaa. Mikä pakko on kommentoida toisen lahjoja?
Täytyy kyllä sanoa, että en ollenkaan ymmärrä miksi aikuiset ihmiset antaa toisilleen lahjaksi rahaa. Sitähän ne lahjakortit käytännössä on. Yksi antaa minulle sadan euron lahjakortin, sitten jään hänelle velkaa sen satasen edestä ja annan hänelle lahjakortin toiseen paikkaan. Ikuinen kierre ja lopulta kukaan ei oikeastaan saanutkaan lahjaksi mitään mihin käytetty ajatusta sekuntia pidempään.
Nuorille ihan kiva lahja, mutta ei kyllä toimi aikuisten kesken. No ehkä siinä tapauksessa, jos toinen on tosi köyhä ja kaikille osapuolille ok, että vastalahja ei tule olemaan arvoltaan suunnilleen sama. Kuitenkin, ainakin minua hävettäisi ottaa vastaan niitä kalliita lahjakortteja, kun itse antaisin takaisin vaikkapa suklaarasian.
Juntti mies. Eikö ole pääasia, että itse pidät lahjastasi? Sain itsekin miespuoliselta ystävältä lahjakortin hierontaan. Tuli ihana tunne, että on kiinnostunut hyvinvoinnistani.
Sitä äijää ketuttaa, kun se itse ei pääse hyötymään siitä sun saamastasi lahjasta.
Se voi olla myös kateutta siitä, että sinua on huomioitu lahjalla.
Mies ei arvosta sua naisena. Miten teillä makuuhuoneen puolella menee?
Vaikuttaa siltä, että sillä miehelläsi on mielenterveysongelma. Joku sairaus sillä on, kun ei kestä toisten saamia lahjoja, vaan siitä pitää tehdä numero.
Kun aikoinaan annoin lapsilleni lahjoja jouluna, ja yksi oli myös käteinen raha kuoressa, niin miesystävä siitä riemastui moittimaan minua. -miksi sinä noille penskoillesi rahaakin vielä annat?
Se tyyppi ei ollut kauan miesystävä. Tuli mässyttämään jouluruokia ja juomia mun kuormasta. Hänen lahjansa minulle oli toteamus, että - meinasin ostaa sulle lahjaksi kaulakorun.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että en ollenkaan ymmärrä miksi aikuiset ihmiset antaa toisilleen lahjaksi rahaa. Sitähän ne lahjakortit käytännössä on. Yksi antaa minulle sadan euron lahjakortin, sitten jään hänelle velkaa sen satasen edestä ja annan hänelle lahjakortin toiseen paikkaan. Ikuinen kierre ja lopulta kukaan ei oikeastaan saanutkaan lahjaksi mitään mihin käytetty ajatusta sekuntia pidempään.
Nuorille ihan kiva lahja, mutta ei kyllä toimi aikuisten kesken. No ehkä siinä tapauksessa, jos toinen on tosi köyhä ja kaikille osapuolille ok, että vastalahja ei tule olemaan arvoltaan suunnilleen sama. Kuitenkin, ainakin minua hävettäisi ottaa vastaan niitä kalliita lahjakortteja, kun itse antaisin takaisin vaikkapa suklaarasian.
Tämä. Kyllä välillä ottaa aivoon, kun köyhänä ihmisenä teen läheiselle lahjaksi vaikkapa juuri sellaiset sukat, neuleen, mitä vain tämä toivoo ja tekemiseen voi mennä kuukausiakin. Sitten saan häneltä lahjaksi vaikkapa 50€ lahjakortin kosmetologille. Sillä summalla sieltä kosmetologilta ei saa mitään hoitoa ostettua eikä minulla ole varaa sitä erotusta itse maksaa. Myöskin, jos yhtään käyttäisi ajatusta niin muistaisi, että minulla on herkkä iho ja ihan mikä tahansa hoitola ja sen halvin hoito ei ehkäpä sovi minun iholleni. Kaiken kukkuraksi jää sellainen olo, että se minun lahjani on silti arvottomampi. Mieluummin ottaisin vaikka niitä lankoja lahjaksi
No mä ainakin sanoisin, että eipä sulla ole varaa arvostella toisten lahjoja, kun et itse antanut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sitä äijää ketuttaa, kun se itse ei pääse hyötymään siitä sun saamastasi lahjasta.
Tuo tuli minullakin mieleen. Mies olisi halunnut, että sillä rahalla ostetaan ruokaa tai jotain kivaa hänelle.
Migäpä tuohonnyt sitten sanoa muuta kuin, että miesei sinua rakasta ja näkee sinut vain alempiarvoisena rahoitus-, kodinkone- ja seksipalveluna.