Puolet vaistoaa tuijotuksen
Jouduin jouluksi kerrostaloon. Istuskelin nyt aamupäivällä parvekkeella kaiteen takana toisessa kerroksessa. Näin kadulla kulkevat ihmiset mutta he eivät nähneet minua, elleivät nostaneet päätään.
Tein ihan epävirallisen testin, kun oli niin hyvä paikka. Katselin ohikulkevia ihmisiä ja mietin heidän kasvojen piirteitään, kävelytyyliään ja pukeutumistaan.
Puolet ihmisistä vaistosi tuojotuksen, ainakin he nostivat päänsä kadusta ja katsoivat kohdallani ympärilleen. Noin 20% kulkijoista osasi katsoa heti suoraan oikeaan suuntaan.
Ohikulkijoita oli kaikkiaan 25 minuutin aikana 41, joten eihän tämä iso otos ole. Yksinkulkijat olivat herkempiä, kaverin/kavereiden kanssa kulkevat eivät ilmeisesti olleet niin vastaanottavaisia.
Kaikenlaista hupia sitä keksii kerrostalossa...
Kommentit (27)
Minulla on vähän taipumusta, onko tämä telepatiaa vai mikä virallinen nimi lienee. Pystyn välittämään tunteita tietyssä mielentilassa oleville ihmisille.
Tiedän että suurin osa pitää tätä huuhaana, mutta eihän tämä ole kaukana kasvojen ilmeiden lukemisesta, suurin osa näkee toisen kasvoista toisen tunteet ja mielentilan. Kävelytyyli kertoo myös ihmisestä paljon.
Istuin kerran yliopistolla kahvilla ja ikkunan takana käytävä-aulassa oli mies joka oli selvästi mielenliikutuksen vallassa, hän hypisteli reppuaan ja pystyin vaistoamaan mielen kuohuntaa ja epätietoisuutta. Sanoin hänelle mielessäni että tule kahville. Toistin viestin varmaan 7-8 kertaa ja hän oli "ajelehtinut" jo ohi, mutta sitten hän kääntyi ja tuli kahvilaan.
Mies osti kahvin ja tuli n 2 metrin päähän minusta naapuripöytään istumaan. Ajattelin että mielen kuohunta liittyi johonkin tenttiin tms, mutta ei, tunteet olivat hänellä herkässä joten ihmissuhteisiin tämä liittyi. Hän rauhoittui kun lähetin päätä silittävää ja muuta rauhoittavaa mielikuvaa. Hän katseli hämmentyneenä ympärilleen kunnes näki tuijotukseni. Ikinä en ollut häntä tavannut, mutta hän siirtyi pöytääni ja lähes tunnin siinä istuimme ja puhuimme kaikenlaista. Vaihdoimme sähköpostiosoitteet mutta ikinä en kuullut hänestä enää.
Höpö höpö, samanlaista huuhaata kuin horoskopit, uskonnot ja harry potter,
Olin kuullut tästä samasta ja päätin kerran kokeilla mökkimatkalla. Silloin mentiin mökille bussilla, vanhaa porvoontietä. tuijotin ankarasti edessä istuvaa naista takaraivoon ja käskin hönen kääntyä. Toimi useamman kerran - nainen kääntyili levottomana ja tuijotteli taakseen.
Nikkilän sairaalan pysäkillä tuo nainen jäi pois. Se oli siihen aikaan tärkeä mielisairaala. Nainen ei ollut herkkävaistoinen, vaan kenties pakko-oireinen tai jotenkin ahdistunut. Juteltiin tästä sitten mökillä ja kerroin äidilleni että minä olin saanut naisen katsomaan taakse, äitini joka oli joskus ollut harjoittelijana psykiatrisella kertoi kiinnittäneensä jo aiemmin, matkan alusta alkaen, huomionsa siihen että nainen kieppui levottomana selustaansa katsellen.
Myöhemmin kuulin että tämä toimii myös koiraan, herkkävaistoiseen eläimeen. Sama juttu: jos koira on levoton tai odottaa ruokaa tai ulospääsyä, se katselee sinua joka tapauksessa ehtimiseen. Mutta yritäpä herättää levollisena nukkuva paksukalloinen labradori, intensiivisinkin tuijoitus ei sitä herätä.
mä kans vaistoan. nyt oon pohjanmaalla etelästä käymässä ja täällä kyllä ihmiset muutenkin kattoo päin herkemmin
Minulla on toiminut telepatia joidenkin eläinten kanssa.Olen testannut sitä tosi paljon vuosien varrella. Ihmisten suhteen telepatiaa ei ole.
Se, että ajattelee jotain ihmistä ja sama tyyppi soittaa, on pelkkää sattumaa.
Kyllähän sen nyt tuntee, jos joku tuijottaa. Se on varmaan joku alkukantainen itsesuojeluvaisto. Että on huomannut, kun joku saaliseläin tuijottaa herkeämättä ja aikoo hyökätä.
Intuitiotaan voi kehittää.