Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AUTTAKAA AUTTAKAA!!!! :(((

Vierailija
06.01.2007 |

Minulla on sekalaisia oireita: kokkareista valkovuotoa jota paraikaa hoidan gyno-daktarinilla omatoimisesti, mutta lisäksi outoa veristä limaa erittyy koko ajan (tällaista ei koskaan ennen). Alamahassa tuntuu myös kipua ja epämiellyttävä olo.

Ennen ei ole ollut tällaista. On mahdollista että olen raskaana, mutten näe sitä vielä - kuukautisten pitäisi alkaa vasta ensi viikolla.

Mistä voi olla kyse?? Ei ole kuumetta, vain lämpöä 37,5.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lääkäriin kannattaa mennä. Mulla oli tuollaiset oireet kondyloomasta ja siitä tuli kyllä tosi kipeäksi.

Vierailija
2/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin. Sieltä saat ainakin pätevämpiä diagnooseja =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta AINA jos on ylipäätään harrastanut seksiä, voi olla sp-tauti. Mies voi esim. kantaa kondyloomaa täysin tietämättään ja naisella se voi olla oireettomana kauankin, en muista itämisaikaa tarkkaan mutta aika pitkä se oli... Ja jotkuthan, jopa lääkärit, uskoo, että jotkut kondylooman tyypit voi tarttua muualtakin kuin yhdynnästä. Mutta onhan noilla oireilla tosiaan aika paljon muitakin vaihtoehtoja.

t. 5

Vierailija
4/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkojen pitäis alkaa. Voivat olla raskausoireita. Tai hiivatulehdus.

Vierailija
5/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alamahakipuja alussa, mutta ei kylläkään vuotoa. Googlettamalla löytyy kohdunulkoisesta raskaudesta ehkä tietoja..?

Vierailija
6/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kohdun ulkoinen?

Vierailija
7/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olitpas mukava!

Vierailija
8/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla kun puhkesi umpilisäke, epäiltiin sairaalassa oireiden perusteella ensin kohdunulk raskautta, ja mua ainakin sattui niin paljon sillon etä en olis paskalle mennyt. Itkemänä pisti kyllä rajusti. Mutta se oli siis vaan yksi kokemus, ja lopulta se oli se umpilisäke, mutta ilmeisesti kivut samaa luokkaa kun kerran tutkivat senkin...

Vierailija
9/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lis alkio vielä kasvanut niin, että puristais munanjohtimessa.

Itselläni oli kovat alavatsakivut ja vihlonnat, epäiltiin hiivaa, joka voi olla kivuliaskin. Olinkin raskaana.