Kokemuksia kylkiluiden murtumista toipumisesta?
Mursin onnettomuudessa kuusi kylkiluuta. Onnettomuudesta on viikko aikaa ja elämä on vielä aika tuskallista. Yritän pärjätä tavallisilla särkylääkkeillä, vaikka minulle on määrätty myös opiaatteja.
Kuinka kauan muilla toipuminen on vienyt?
Kommentit (8)
Miten onnistuit olemaan murtamatta muita kuin kylkiluita? Millainen onnettomuus?
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistuit olemaan murtamatta muita kuin kylkiluita? Millainen onnettomuus?
Putoamalla hevosen selästä. Käytössä turvaliivi ja kypärä.
Googlaile "kylkiluiden sarjamurtumat", niin osaat kiinnittää huomiota paranemisessa olennaisiin seikkoihin.
Ei noi pahasti ole murtuneet jos pystyt täältä apuja etsimään. Eihän niille mitään yleensä voi tehdä, paranee ihan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putoamalla hevosen selästä. Käytössä turvaliivi ja kypärä.
Hyvä että oli käytössä asiaan kuuluvat varusteet. Muistathan ostaa uudet, noilla kertaalleen pudotuilla ei missään tapauksessa ole enää suositeltavaa ratsastaa.
Ei minulla ole murtunut kuin yksittäisiä, joten tuo kuulostaa aika paljon pahemmalta kuin omat kokemukset. Ne yksittäisetkin on juilineet vielä 5 - 6 viikon päästäkin, mutta tietenkin pahin on mennyt ohi nopeammin. Kaksi viikkoa kuulostaa kyllä vähäiseltä omiin kokemuksiini peilattuna.
Kipeimmillään oli juuri ennen luutumista eli kaksi viikkoa tapahtuneesta. Aloin jo huolestua kovenevasta kivusta, mutta sitten tapahtui ihme paraneminen nopeasti.
Sen kaksi viikkoa mulla meni.