Mistä tietää onko viehättävä vai ei?
Itselläni ei ole aavistustakaan siitä miten muut (lähinnä miehet) näkevät mut.
Kommentit (48)
Ei tarvitse olla kuin yhden mielestä viehättävä. Etsi sitä miestä aktiivisesti. Älä vain odota passiivisena siinä toivossa, että joku päivä prinssi tulee luoksesi. Sitä tapahtuu vain elokuvissa, mutta ne elokuvien sikapossut ja niljakkeet, ne ovat totta.
Jos ei ole aavistusta olet luultavasti ihan keskiverto niinkuin suurin osa on.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin testata olenko epävarma?
Jos tarvii testata, niin olet.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin olin epävarma, mutta enää en oikein tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mene ottamaan itsestäsi passikuva, se kertoo totuuden erittäin vakuuttavasti.
Ei tämä kerro muuta kuin oman arvion kuvasta mikäli sitä katselee vain itse.
Kerro, kerro kuvastin, Ken on maassa kaunehin? Ken on kaunehin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi psykiatri sanoi kerran minua viehättäväksi 🧐
Se oli psykopaatti, pöljä!
Mä en ole viehättävä, mutta eräs hyvä ystäväni on. Miehet kohtelevat ja katsovat häntä hyvin eri tavalla kuin minua. Aikanaan teimme molemmat Tinder profiilin, ja lopputulos oli tämä:
- hänellä useita tuhansia tykkäyksiä lyhyessä ajassa, miehet kilpaa avasivat keskusteluja ja pyysivät ulos
- minulla muutama kymmenen tykkäystä, kukaan ei vastaa viesteihini ja muutama mies lähetti seksitrajouksen
No et ole parisuhteessa, päättele siitä.
Miksi pitäisi olla hyvännäköinen? Itelle riittää se että terveen näköinen saisi olla. En tarvitse sen enempää itsetuntoboostia ulkonäöstä. Mutta olen kiitollinen toki jos ulkonäkö kohillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla hyvännäköinen? Itelle riittää se että terveen näköinen saisi olla. En tarvitse sen enempää itsetuntoboostia ulkonäöstä. Mutta olen kiitollinen toki jos ulkonäkö kohillaan.
Onko joku puhunut hyvännäköisyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Peili sen kertoo
Olen eri, mutta peili kertoo sen, että vartaloni on treenattu, hoikka tiimalasi ja kasvoiltani ruma. Ei aavistustakaan, olenko sillä tavoin viehättävä. Toisaalta ei kiinnosta oma tai toisten ulkonäkö. Viehättävyys on hyvää, huomioivaa käytöstä.
Sen tietää siitä kun joku kehuu kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sen tietää siitä kun joku kehuu kauniiksi.
Kuka kehuisi yksinäistä?
Ap
Jos olet viehättävä niin tiedät sen ja varmaan myöskin näytät sen 💃
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole viehättävä, mutta eräs hyvä ystäväni on. Miehet kohtelevat ja katsovat häntä hyvin eri tavalla kuin minua. Aikanaan teimme molemmat Tinder profiilin, ja lopputulos oli tämä:
- hänellä useita tuhansia tykkäyksiä lyhyessä ajassa, miehet kilpaa avasivat keskusteluja ja pyysivät ulos
- minulla muutama kymmenen tykkäystä, kukaan ei vastaa viesteihini ja muutama mies lähetti seksitrajouksen
Ainiin sanoihan mua yksi tinder-deitti kauniiksi, mutta epäilen kyllä hänen motiivejaan.. Tinderissä mulla oli vaan ihan muutama match silloin, kun sitä käytin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saa kuulla kehuja joka päivä kumppaniltaan
Entä jos ei ole vuosikausiin ollut kumppania?
Ap
Silloin et ole viehättävä tai harrastat tietoisesti vain kevytsuhteita. Tosin jos olisit viehättävä, niin miehet ihastuisivat sinuun fwb-jutuissa.