Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Improvisaatio musiikissa

Vierailija
24.12.2023 |

Pankaapas hyviä esimerkkejä musa-improsta.

Kommentit (202)

Vierailija
61/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen parhaita improvisaatiossa.

Missä tuossa oli se improvisaatio? Normaalia rummunsoittoa ja kyllä nuo löysät rumpubreikitkin tuntui aika lailla ennalta suunnitelluilta. Ei kovin kaksinen rumpali.

Et selvästikään soittotaidottomana kykene ymmärtämään improvisaatiota ja sitä mitä se soittajalta vaatii. Tuo soittaja on Suomen parhaita improvisaatiossa.

Soittotaidottomana.., hohoo, aika moni kuule naurais tuolle kommentillesi, olen poikeuksellinen lahjakkuus musiikissa.

Oletko joku rumpuimprovisaation ja soiton motoriikan asiantuntija?

Rumpupalstan Käyräsaaren joulusauna. @mnet

Vierailija
62/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran ole seuraillut Vauva-palstaa, että olen kuullut että täällä pyörii välillä joku itseänsä tehostava heikkoitsetuntoinen rumpali. Onko sattumalta näkyny tässä ketjussa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran ole seuraillut Vauva-palstaa, että olen kuullut että täällä pyörii välillä joku itseänsä tehostava heikkoitsetuntoinen rumpali. Onko sattumalta näkyny tässä ketjussa? 

Ai Teppo?

Vierailija
64/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Sera-rumpalin kunnianosoitus vulvalliselle Marita Taavitsaiselle. Olkaa hyvä!

Vierailija
65/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sama tyyppi on tämänkin jankkauksen takana. Ilmeisesti saanut ikibannit muusikoiden nettiin.

Vierailija
66/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näkynyt. Täällä on esitelty vain yksi rummunsoitto, joka oli ammattilaisen soittama kilpailusoitto kansainväliseen kilpailuun.

Vierailija
67/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wynton Marsalis on kovin improvisoimaan.

Vierailija
68/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Sera-rumpalin kunnianosoitus vulvalliselle Marita Taavitsaiselle. Olkaa hyvä!

Jätkällä pitää olla noin helvetisti symbaaleja että osuu ainakin johonkin! :D

Vierailija
69/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraa komppia joten ei tuo ole improvisaatiota , mutta Marita kyllä laulaa kauniisti. Rummut vähän kyllä pilaavat tuon esityksen. 

Vierailija
70/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tuo on Seran improvisaatiota. Näyttää olevan Suomen ainoa molemminpuolinen rumpusetti ja kykenee näköjään liidaamaan millä raajalla tahansa. Nyt täällä on siis esitelty jo kaksi improvisaatiosoittoa.

Ihan hienosti "tykittää" improa.

Vierailija
71/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia olen seurannut silloin tällöin Sera-rumpalin soittoa ja ei hän yhtään kehity. 

Liian kova puristusote kapulan päästä. Mehän tiedämme kuinka grippi oikeasti pidetään jotta GROOVAA!

Vierailija
72/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraa komppia joten ei tuo ole improvisaatiota , mutta Marita kyllä laulaa kauniisti. Rummut vähän kyllä pilaavat tuon esityksen. 

Olet siis kertomasi mukaan vainonnut ja mustamaalannut Seraa ja haukkunut hänen soittoaan jo yli 20 vuotta. Mihin pyrit ja mitä olet saavuttanut tähän mennessä? Aiotko jatkaa sairasta käytöstäsi elämäsi loppuun asti? Miksi et mene Seran itsensä kanssa kirjoittelemaan Muusikoiden.nettiin? Riittääkö sinulla rohkeus vain anonyymiin paskanheittoon?

Vierailija
73/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kyllä katson kun amatöörit panee kuin KATSON huonoa rummunsoittoa. Oikeaan hyvin paljon mieluummin katson kuin amatöörit panee. 

Vierailija
74/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia olen seurannut silloin tällöin Sera-rumpalin soittoa ja ei hän yhtään kehity. 

Liian kova puristusote kapulan päästä. Mehän tiedämme kuinka grippi oikeasti pidetään jotta GROOVAA!

No esitteletkö vähitellen sellaista improvisaatiota joka mielestäsi on hyvää ja groovaa? Kaksi improvisaatiota on nyt esitelty, etkä pitänyt kummastakaan. Esittele sellaista josta pidät.

Vierailija
75/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis kertomasi mukaan vainonnut ja mustamaalannut Seraa ja haukkunut hänen soittoaan jo yli 20 vuotta. Mihin pyrit ja mitä olet saavuttanut tähän mennessä? Aiotko jatkaa sairasta käytöstäsi elämäsi loppuun asti? Miksi et mene Seran itsensä kanssa kirjoittelemaan Muusikoiden.nettiin? Riittääkö sinulla rohkeus vain anonyymiin paskanheittoon?

En ole. Mutta itsepähän laitat noita videoita nettiin ja floodaat tänne. Pyydät niistä myös suoraa palautetta. 

Vierailija
76/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pelle tekee aloituksen ja ei edes keskustele?

https://www.vauva.fi/keskustelu/5400851/improvisaatio-musiikissa?page=1…

Vierailija
77/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esitteletkö vähitellen sellaista improvisaatiota joka mielestäsi on hyvää ja groovaa? Kaksi improvisaatiota on nyt esitelty, etkä pitänyt kummastakaan. Esittele sellaista josta pidät.

Tässä, esittelen mielelläni: https://youtu.be/fgeHEjWLLj4?si=LAJ1UV1Uj1SH82sP

Todella hyvää rumpuimproa Suomesta. 

Vierailija
78/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä olet tosi lapsellinen.

Vierailija
79/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Mutta itsepähän laitat noita videoita nettiin ja floodaat tänne. Pyydät niistä myös suoraa palautetta.

Itsehän sinä ensimmäisenä tähän ketjuun laittelit sen Seran soittoa. Missään ei ole pyydetty palautettakaan.

Vierailija
80/202 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä olet tosi lapsellinen.

Perustele. Pyysit esimerkkiä improvisaatiosta ja minä esittelin taidokkaimman joka maassamme on tehty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme