Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon pitkään juonut jo Kulta Katriinaa ja nyt ostin tarjouksesta Juhla Mokkaa. Ero on valtava.

Vierailija
24.12.2023 |

Juhla Mokka maistuu ihan kamalalta kuralta. Oikeesti. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Presidenttia tarjouksesta. Nyt Kulta-Katriinaa kun tarjous ohi. Presidentti oli parempaa.

Vierailija
22/47 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen valtavan määrän kahvinjuojia. Oikeita suurkuluttajia ja harrastajia. Kukaan ei heistä juo Kulta Katriina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltä varmaan korona vei osan hajuaistista, se lienee syy että nykyään kahvit eivät maistukaan enää samalta kuin ennen. Ja merkin sisällä kannattaa todellakin kokeilla tumma/vaalea paahdon eroa. Joskus harkitsin jopa alkaa tekemään itse sekoituksia : 1 mitallinen tummaa, 2 vaaleaa.

Vierailija
24/47 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kaupan hyllyt täynnä uusia kivanmakuisia kahveja eri brandeilta ja porukka ostaa edelleen 80-luvulle jämähtänyttä Kulta Katriinaa ja Juhla Mokkaa. 🤣

Vierailija
25/47 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhan kahvipapuja täällä parasta tuleepi

Vierailija
26/47 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulta Katriina on ihan paskaa kahvia.

Joo, tämä. Se ei todellakaan ole hyvää. Kulta Katriinaa on aina välillä tarjouksessa ja olen silloin ostanut sitä tummaa paahtoa toivoen, että se olisi jotenkin kelvollista, mutta ei. Olisin ostanut vielä luomu tummapaahtona ja testannut sen, mutta kaupassa oli eioota.

Kun vaihtaa johonkin parempaan ja ihan kunnolliseen kahviin, ero on valtava. Eikä siellä, että Juhla Mokka yhtään sen parempaa olisi.

Mikä se on se parempi ja kunnollinen kahvi?

Vierailija
27/47 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon vaan kreikkalaista kahvia

Vierailija
28/47 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaaleapaahtoiset ovat kitkeriä ja kamalia. Halvempia, pula-ajan kahveja. Siksi niistä tuli aikonaan suosittuja Suomessa.

Vaikka täällä miten haukuttaisiin, niin suomalaiset pitävät silti vaaleapaahtoisesta kahvista ja ostavat sitä.

Vierailija
29/47 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellelauma vertailemassa taas käytännössä samoja tuotteita keskenään päätyen tulokseen, jossa toinen on kuvottavaa, toinen parempaa... :D

Sokkona ette edes huomaisi eroa.

Vierailija
30/47 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlamokka on paras, kateelliset ulisee.

Vierailija
31/47 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaksikymppiseksi asti siinä luulossa, että kahvi ei sovi minulle. Sain siitä aina pahoja vatsavaivoja. Mutta sitten tulin jossain maistaneeksi tummapaahtoista kahvia, taisi olla Parisienia. Maailmani räjähti; miten kahvi voikin olla niin hyvää, eikä vatsavaivojakaan tullut! Sitten tajusin, että lapsuudenkodissani oli juotu aina Juhla Mokkaa. 

Nykyään juon aina hyvin tummapaahtoista kahvia, enkä saa siitä mitään oireita. Mutta jos erehdyn joskus juomaan Juhla Mokkaa tai Kulta Katriinaa, vatsanväänteet iskevät heti. Juhla Mokka on niin pahanmakuistakin; siinä on jotenkin tunkkaisentympeä hapan jälkimaku jopa vastakeitettynä. 

Vanhempanikin muuten tajusivat sittemmin, että on olemassa niin paljon paremman makuisia kahveja kuin Juhla Mokka, ja lopettivat sen juomisen. He olivat olleet vuosikymmeniä jonkinlaisen aivop esun uhreja. :D

Vierailija
32/47 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roberts Coffee testaa ihanaa

Vierailija
33/47 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Robert's Coffee

Vierailija
34/47 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerit juo juhlakahvia ja Katriina. Tosiboomerit pressaa. 

Vierailija
35/47 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaaleapaahtoiset ovat kitkeriä ja kamalia. Halvempia, pula-ajan kahveja. Siksi niistä tuli aikonaan suosittuja Suomessa.

Just päin vastoin. Tummalla paahdolla on peitetty huonompien papulaatujen makuvirheitä. Keskieurooppalaiset bulkkikahvit ovat järjestään tummapaahtoisia.

Vierailija
36/47 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummaan paahtoon voi käyttää vähän huonompaa kahvia, kuin vaaleaan paahtoon.

Ihan tiedoksesi.

Vierailija
37/47 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan: Ap on kotoisin jostain kehä kolmosen ulkopuolelta? Muuten hän ei tarttuisi kaupassa kumpaankaan kuraan.

Vierailija
38/47 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlamokka on kyl niin kuravettä että hyi olkoon

Vierailija
39/47 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma paahto on paras.

Vierailija
40/47 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kahvin paahtaminen ole se mikä maksaa 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä