Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha olla

Vierailija
24.12.2023 |

Miesystävä ei halua mua osaksi "oikeaa elämäänsä". Mä oon vaan olemassa kun haluaa seksiä. Edes joululahjaa en saanut. Tänään en ole kuullut hänestä mitään. Viettää joulua perheensä kanssa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietän joulua yksin, koska mies viettää joulunsa entisen vaimonsa ja aikuisen lapsensa kanssa. Epäilyttää koko kuvio.

Vierailija
22/26 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuulepa, tällainen jo varttuneempi nainen kertoo: jokaisen kohdalle osuu tuollainen mulkero. Mitä aiemmin lähdet, sen enemmän pelastat itseäsi ja joudut tekemään jälkikäteen korjaustöitä. 

Eli nyt neitokainen alat suunnitella omaa elämääsi ilman tätä hyväksikäyttäjää ja jätät tuon henkisestä pahoinpitelystä johtuvan pahoinvoinnin taaksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihto parempaan varmaan kannattaa?

Vierailija
24/26 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mies käy töissäkin, eikä ole koko ajan sinun sohvannurkassa, kuten pitäisi?

Vierailija
25/26 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla mitään teinejä vaan keski-ikäsiä. Ei asuta yhdessä. Eikä olla muuttamassa yhteen.

Mies käy kyllä töissä. Molemmat käydään. Ja kumpikin vastaa omasta taloudestaan.

Ap

Vierailija
26/26 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla mitään teinejä vaan keski-ikäsiä. Ei asuta yhdessä. Eikä olla muuttamassa yhteen.

Mies käy kyllä töissä. Molemmat käydään. Ja kumpikin vastaa omasta taloudestaan.

Ap

Kuten tuolla aiemmin oli, nyt se luuri käteen ja soittamaan. Jos se on yhtään mies se kertoo suoraan mikä on homman nimi. Uutiset voivat olla hyvä tai huonoja, mutta mies ne kertoo ja räkänokkapennut jättävät kertomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi