Jos otan puolikkaan imovanen
kuinka syvään uneen siitä nukahtaa? Jos en ole siis aiemmin ottanut sellaisia ollenkaan. Poika vähän kuumeillut, eli olisi hyvä jos pystyisi yöllä heräämään jos poika herää. Haluttaisi kuitenkin saada uni helpolla kun on jo kolme levotonta yötä takana :(
Kommentit (9)
itse olen ottanut yhden 1,5 valvomisputken jälkeen, nukahdin ja nukuin 2 h, sitten heräsin pirteenä kuin peippo, ei siis auttanu mulla.
Se ei vaikuta siihen heräämiseen. Auttaa vain nukahtamisessa. Unesta herää ihan kuten normaalistikin.
Vaikutustapa
Lääke alkaa vaikuttaa suhteellisen nopeasti - noin 15-20 minuutissa - ja se soveltuu siten nukahtamisvaikeuksien hoitoon. Se myös pitkittää unen kestoa ja vähentää heräämistä kesken unen.
Kopioitu terveyspotti. fi sivuilta
2
Totta hitossa mä uskon sitä ennemmin kuin jotain av mammaa täällä.
ihmisiä joilla nukahtamislääkkeet ei auta yhtään mitään tai vaikuta mitenkään, vaikka miten ottais. Ei toimi kaikilla samalla tavalla.
Myös ns nukahtamislääke kuten Imovane voi aiheuttaa yöllä herätessä tokkuraisuutta. Tämä yksilöllistä eli ei voi ennustaa miten ap:n kohdalla kävisi
täytyy sit vielä miettiä et uskaltaako sitä ottaa, jos sattuukin poika heräämään yöllä.. Mut olis kyllä ihana nukkua ees pätkä kunnolla :/
kouristaa, pitää sun olla valppaana. Jos on toinen aikuinen skarppina, silloin voit ottaa, mutta muuten mielestäni et.
on nukahtamislääke, että en usko että mitään syvää unta tuo. Määrätään yleensä jos on unensaanti vaikeuksia. Mutta koskaan ei tietenkään voi tietää, ehkä kannattaa ekan kerran kokeilla niin että joku muukin on kotona.