Te jotka kirjoitatte 'ENÄÄN' eikä 'enää', miksi teette sen??
Onko syynä tyhmyys vai välinpitämättömyys? Vastatkaa, joulun kunniaksi!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan enään, koska tiedän sen ärsyttävän muutamia ihmisiä. Kiva katsoa ketä tällaisesta triggeröityy niin paljon, että käyttää jopa aikaansa tällaisen aloituksen laatimiseen.
Myönnän että olen myös ihan ärsytys mielessä kirjoittanut enään. Ketä siitä hermostuu hän ansaitkoon sen taas, enään. Pystyn kyllä parempaan verbaaliseen vääntämiseen mutta aina ei jaksa.
Ärsyttikö kun kukaan ei puuttunut ketä-sanan väärinkäyttöösi, kun piti oikein toistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan enään, koska tiedän sen ärsyttävän muutamia ihmisiä. Kiva katsoa ketä tällaisesta triggeröityy niin paljon, että käyttää jopa aikaansa tällaisen aloituksen laatimiseen.
Myönnän että olen myös ihan ärsytys mielessä kirjoittanut enään. Ketä siitä hermostuu hän ansaitkoon sen taas, enään. Pystyn kyllä parempaan verbaaliseen vääntämiseen mutta aina ei jaksa.
Ärsyttikö kun kukaan ei puuttunut ketä-sanan väärinkäyttöösi, kun piti oikein toistaa?
Tulihan se reaktio sieltä XD Löydätkö lisää kirjoitusvirheitä?
Kirjoitan myös "kotio" ja "laittaa joulua" ja "piikki" koska olen lässyttäjä
Miulle on tärkeetä kirjottaa silleen ku mie halluun eikä sen enään tänäpänä pitäis kenenkään pyölyrää kaivella nih! Ugh olem puhunut!
Helppo tapa nostaa keskusteluja kuolleista, toinen on ketä sanan käyttö.
Koska pitäisi kiinnittää huomio mitä kirjoitetaan ei miten kirjoitetaan. Tämmöisellä palstalla ei ole mitään väliä jollain kirjoitus virheellä josta puuttuu n tai on liikaa. Asia on tärkeämpi kuin kielioppi. Kännyköiden oikoluku tekee välillä omia "korjauksia" myöskin. Välillä näiden äikänopettajien ainoa kommentti on kirjoitusvurhe ei kommenttia asiaan josta keskustellaan.
Koska olen sen arvoinen.