Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka kirjoitatte 'ENÄÄN' eikä 'enää', miksi teette sen??

Vierailija
24.12.2023 |

Onko syynä tyhmyys vai välinpitämättömyys? Vastatkaa, joulun kunniaksi! 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen sen arvoinen.

Vierailija
22/28 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan enään, koska tiedän sen ärsyttävän muutamia ihmisiä. Kiva katsoa ketä tällaisesta triggeröityy niin paljon, että käyttää jopa aikaansa tällaisen aloituksen laatimiseen. 

Myönnän että olen myös ihan ärsytys mielessä kirjoittanut enään. Ketä siitä hermostuu hän ansaitkoon sen taas, enään. Pystyn kyllä parempaan verbaaliseen vääntämiseen mutta aina ei jaksa. 

Ärsyttikö kun kukaan ei puuttunut ketä-sanan väärinkäyttöösi, kun piti oikein toistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan enään, koska tiedän sen ärsyttävän muutamia ihmisiä. Kiva katsoa ketä tällaisesta triggeröityy niin paljon, että käyttää jopa aikaansa tällaisen aloituksen laatimiseen. 

Myönnän että olen myös ihan ärsytys mielessä kirjoittanut enään. Ketä siitä hermostuu hän ansaitkoon sen taas, enään. Pystyn kyllä parempaan verbaaliseen vääntämiseen mutta aina ei jaksa. 

Ärsyttikö kun kukaan ei puuttunut ketä-sanan väärinkäyttöösi, kun piti oikein toistaa?

Tulihan se reaktio sieltä XD Löydätkö lisää kirjoitusvirheitä?

Vierailija
24/28 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan myös "kotio" ja "laittaa joulua" ja "piikki" koska olen lässyttäjä

Vierailija
25/28 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulle on tärkeetä kirjottaa silleen ku mie halluun eikä sen enään tänäpänä pitäis kenenkään pyölyrää kaivella nih! Ugh olem puhunut!

Vierailija
26/28 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤮🤮

Vierailija
27/28 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo tapa nostaa keskusteluja kuolleista, toinen on ketä sanan käyttö.

Vierailija
28/28 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pitäisi kiinnittää huomio mitä kirjoitetaan ei miten kirjoitetaan. Tämmöisellä palstalla ei ole mitään väliä jollain kirjoitus virheellä josta puuttuu n tai on liikaa. Asia on tärkeämpi kuin kielioppi. Kännyköiden oikoluku tekee välillä omia "korjauksia" myöskin. Välillä näiden äikänopettajien ainoa kommentti on kirjoitusvurhe ei kommenttia asiaan josta keskustellaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän