Kiista joulun alkoholin käytöstä. Jälleen.
Onko muka liikaa jos avaa päivän toisen vodkapullon tähän aikaan illasta kun edellinen loppui jo viiden aikoihin?
Kommentit (32)
Jos et juonut tossa välissä muuta alkoholipitoista, niin hyvin jaksoit odottaa uuden pullon avaamista.
Eikös Jeesuksen ensimmäinen ihmeteko ollut muuttaa vesi hyvänlaatuiseksi viiniksi, joten viini on ikivanha raamatullinen juoma.
Lasillinen tai kaksi viiniä ruuan yhteydessä on minusta kyllä ihan o.k. mutta vaikkapa vodkan kittaaminen pelkästään juopumistarkoituksessa; siinä en näe mitään järkeä.
Mun miehellä aukes kolmas Vergi puoli tuntia sitten. Alkaa olla jo aika hyvässä nosteessa.
Minusta ei ole reilua ottaa joulun alkoholeja ja käyttää niitä itse!
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä aukes kolmas Vergi puoli tuntia sitten. Alkaa olla jo aika hyvässä nosteessa.
Oletko oikein ylpeäkin hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kulttuurin miehiä? Perinteet kunniaan ja silleen? Osaatko mennä jo automaattisesti hankeen, ennen kuin ukkos ajaa sinut ja kakarat sinne?
Mitä helvettíä mä juuri luin? Minut voi laskea alkoholistiksi, tai ainakin juopoksi - mutta TOISEN vodkapullon avaaminen jouluaattona (pelkästään itseään varten) on aika kovan ongelman merkki.
Sano nyt vielä että ovat litran pulloja?
Ei joulua ihan selvinpäin voi viettää, eikä yhdestä puolenlitran vodkasta tule miksikään niin onko tuolla edes mitään merkitystä jos nyt yhden pullon on pohjia ottanut. Anna mennä vaan.
Nyt on oikea aika avata vodkapullo tai jallupullo.
Sitä ensimmäistäkään ei olisi tarvinnut aukaista
Vierailija kirjoitti:
Nyt on oikea aika avata vodkapullo tai jallupullo.
Viinapullon voi avata ainoastaan päivinä, jotka alkavat t:llä.
Tiistaina, torstaina - ja tänään.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Jeesuksen ensimmäinen ihmeteko ollut muuttaa vesi hyvänlaatuiseksi viiniksi, joten viini on ikivanha raamatullinen juoma.
Lasillinen tai kaksi viiniä ruuan yhteydessä on minusta kyllä ihan o.k. mutta vaikkapa vodkan kittaaminen pelkästään juopumistarkoituksessa; siinä en näe mitään järkeä.
Jeesus muutti veden viiniksi siten, että kun kädessä oli haava, vesi muuttui punaiseksi. Ja sitä luullaan viiniksi.
Miksi viitsit jouluaattona kiistellä tämmöisistä ja mene nukkumaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus muutti veden viiniksi siten, että kun kädessä oli haava, vesi muuttui punaiseksi. Ja sitä luullaan viiniksi.
Veden hän muutti olueksi kusemalla siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettíä mä juuri luin? Minut voi laskea alkoholistiksi, tai ainakin juopoksi - mutta TOISEN vodkapullon avaaminen jouluaattona (pelkästään itseään varten) on aika kovan ongelman merkki.
Sano nyt vielä että ovat litran pulloja?
Amatööri sinä olet tai sitten on vaan heikko viinapää. Ellet sitten ole joku pikku ukko? Normaalimittainen satakiloinen ukko tule yhdestä pullosta yhtään miksikään.
Sentään saa ryypätä vaikka mitään muuta vähemmän haitallistakaan ei saisi käyttää. Lakia voisi muuttaa vähän järkevämpään suuntaan. Eniten muuten juomisesta ja tuosta toisestakin valittaa ne jotka eivät käytä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ensimmäistäkään ei olisi tarvinnut aukaista
Että sellainen kukkahattu oksennus sitten sieltä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veden hän muutti olueksi kusemalla siihen.
Ja äiti kusi kännissä eteiseen 🎶
Se riippuu mihin aikaan avasit sen ensimmäisen tietysti. Jos ennen puoltapäivää niin on ihan ok avata uusi, mutta jos esimerkiksi vasta kolmen tai neljän aikoihin niin juo vaikka muutama olut välissä ja avaat vasta sitten.