Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka valitsivat mieluummin olla yksin tämän joulun?

Vierailija
24.12.2023 |

Olisin voinut mennä vanhempien luokse mutta siellä on aina kireä ja riitaisa tunnelma. Yksin olo tuntuu siis ihan hyvältä, vaikka mieluiten viettäisin joulua rakkaiden kanssa hyvällä mielellä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mulla on korona enkä halunnut että poikani ja miniäni tulevat jouluksi luokseni. Samalla sain hyvän verukkeen käydä oman äitini luona.

Vierailija
2/5 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän aaton yksin,miesystäväni on lastensa kanssa ja näimme jo ennakkoon. Rauhassa lueskellen ja herkutellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Olen 3 joulua viettänyt yksin. En pidä yhtään siitä että kotiini tunkee vieraita tai olen vieraana jonkun tykönä. Joudun aina jyrätyksi joka asiassa, en saa syödä silloin kuin haluan, en aukaista lahjoja silloin kun haluan ja aina on pitänyt tanssia jonkun muun pillin mukaan.

Nyt valmistan niitä ruokia mitä haluan, enkä joudu syömään mitään sellaista mikä on mielestäni vastenmielistä. Saan katsoa televisiosta mitä haluan, käydä joulusaunassa kun haluan ja aukaista lahjat silloin kun haluan. 

Tänäkin jouluna kinuttiin sinne ja tänne, kieltäydyin jyrkästi. 

Vierailija
4/5 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin mones joulu yksin, etten edes tiedä, kuinka mones. Ihan kivasti nykyään joulut menee näin. Se on parasta, kun ei tarvitse mitään joulua laittaa ja voi olla ihan miten vaan huvittaa. 

Vierailija
5/5 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset lapset menivät äitinsä luokse. Ou jee mikä rauha ja hiljaisuus. Vähän kuulen naapureita mutta kerrostalossa kuuluu aina vähän jotain. Mussuttelen suklaata ja syön mitä sattuu. Lähes liian helppoa elämää kun ei edes sunnuntai tunnu sunnuntailta. Pisteet tälle joululle siitäkin kun osui oikealle päivälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi