Palstalla moni on vihainen jopa jouluna!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viha on aliarvostettu tunne, siinä on voimaa.
Viha on se helpoin tunne, ja heikkojen ratkaisu.
Ajattele kuinka suuri Suomi olisi, jos sotaveteraanimme eivät olisi olleet niin heikkoja ja olisivat alkaneet itkeä juoksuhaudoissa.
Suomessa vihataan muita ihan ilman syytä, joten pöljä vertaus.
Mihinpä siitä raivotaudista pääsisi edes jouluna, kun on opetellut vihaamaan ja raivoamaan toisille joka ikinen päivä.
Kaikkihan on aina ikuisesti muiden syytä ja lakien ja sääntöjen ja ohjeiden ja tapojen ja noiden, jotka sanoivat noin ja niiden, jotka sanoivat niin.
Kyllä maailmassa onkin paljon raivostuttavaa!? Voi pyhä yksinkertaisuus.
Varmaan tällekin päivälle löytyy kymmeniä syitä, joista pääsee raivoon. On se outoa ja vielä puolustellaan näin ala-arvoista käytöstä.
Ottakaapa ne siniset isot vihkot käyttöön ja kirjoittakaa sinne kaikki känkkäränkät, varmaan helpottaa enemmän kuin tälle palstalle oikkuileminen. Niistä voisi ihan oikeasti oppiakin jotain, kun niitä sitten itsekseen ja kaikessa rauhassa lueskelee. Olisiko itsekeskeisyyttä, noidankehäajattelua, oppimattomuutta, terveen aktiivisuuden puutetta, elämäntapojen heikkoutta, "aina siitä, missä aita on matalin" -ajattelua ja "minä, minä, minä olen aina oikeassa" -ajattelua...
Ei tietenkään, kun vika ei koskaan ole itsessä, vaan aina muissa?
Mitä te positiivarit ulisette? Antakaa joiden raivota, joidenkin iloita. Mitä se keneltäkään on pois mitä joku toinen ajattelee tai miksi annatte sen vaikuttaa itseenne?
Ajattele kuinka suuri Suomi olisi, jos sotaveteraanimme eivät olisi olleet niin heikkoja ja olisivat alkaneet itkeä juoksuhaudoissa.