Muistakaa että krapula ja lumityöt on hengenvaarallinen yhdistelmä
Älkkikuoleman vaara on suuri.
Eli vaikka kuinka miehen ryyppäys ärsittäisi huomenna ja ylihuomenna niin älkää pakottako sitä lenkille tai pihatöihin.
Kommentit (8)
Täsmälleen näin. Jos on pakko pitää kulissia yllä, niin mies nojailemaan lapion varteen mutta ei edes pikkuhikeä!
Meillä ei kukaan ryyppää jouluna. Jos tekee niin, niin sitten seuraavana jouluna asutaan eri osoitteissa.
Ei krapulassa mitään lumitöitä edes pysty tekemään, korkeintaan vessassa pystyy käymään oksentamassa.
Onpa siis hyvä ettei tartte tehdä lumitöitä, kun ei sada lunta ja lämpötila on plussalla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei kukaan ryyppää jouluna. Jos tekee niin, niin sitten seuraavana jouluna asutaan eri osoitteissa.
Mitä tarkoitat?
No meillä ei ole koskaan ollut tapana juopotella jouluna ylenpalttisesti, maa on mustana, ilma plussan puolella ja kaiken lisäksi meillä aina minä teen lumityöt, joten mies on melkolailla turvassa lumitöiden aiheuttamalta sairaskohtaukselta.
Aivan sama. Itsehän se mies tekemättömistä lumitöistä eniten kärsii kun töihin lähtee tai kessuaskia hakemaan.
(Mulla lumityöt tekee huoltoyhtiö, mies joutuu itse tekemään kun on pihi. Ja joulun vietämme erillään koska en katsele lärväämistä. Hänellä tuskin on jouluruokiakaan.)
Aamen