Mitä te muut yksinäiset ihmiset teette tänään?
Itse olen vain kotona. Pelaan ps5 konsolilla ja tämä on minulle yksi päivä muiden joukossa.
Keskiviikkona takaisin töihin, illalla saatan käydä ruokakaupassa koska jääkaappi on aika tyhjä nyt.
M32
Kommentit (65)
Vietän joulua. On koristeet ja kuusi, joulun lempiruokiani olen tehnyt. Yksinkin voi viettää joulua.
Leffoja ja pleikkaria ja hyvää ruokaa
Kohta haen kaupasta kaljaa jos jaksan. Sitte vaan vellon netissä. Mahdollisesti päikkärit. Ruokaa on jäljellä yksi annos. Säilykkeitä sentään löytyy.
Vanun sohvalla. Ruokaa ei oikein ole kun en ole viikkoihin käynyt kaupassa. Jospa huomenna pääsisi hakemaan jotain hyvää kaapit täyteen. Ja kaljaa tietty.
Jos vettä jaksaisi hakea niin voisin koneellisen tiskata, pyykkeihin sain onneksi haettua eilen. Lumitöitäkin olisi tehtävänä.
Vanhemmilla käymässä ja kuuntelemassa iänikuista vittuilua.
Lapset kävi aiemmin ja senjälkeen olen katsonut leffaa.
Syön kinkkua, tekemääni bataatti perunalaatikkoa, joulutorttua, uuniriisipuuroa ja lämmitän saunaa juuri.
M46
Aamulla kävin lenkillä, sitten ruoka. Jouluglögi puoliltapäivin. Hartaus illalla. Ihan mukava jouluaatto.
Syön, juon, nukun, kuuntelen joulumusaa, käyn lenkillä, luen kirjaa, teen ristikoita ja kirjoitan päiväkirjaa. Joulu on ihanan kiireetöntä ja rauhallista aikaa - juuri sellainen unelmajoulu, josta monet vain haaveilevat!
Ota Temestaa normaalia enemmän että kestän ilman itsemurhaa. Inhottavaa kun eivät anna kuin kaksi päivässä niin piti kaksi viikkoa olla osan aikaa psykoosissa että sai säästettyä Jouluksi enemmän.
Saiskin olla yksin jouluna. vituttaa nää pakkojoulut sukulaisten kanssa. Ihan typerää teatteria ja kulissia koko homma
Tein paljon hyviä ruokia. Saunon ja nautin rauhallisesta jouluisesta illasta muutaman viinilasin kera.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan taida jatkaa palstalla... olipa masentava 10 minsaa. Jeesuksen kun mainitsi niin ketju hävisi. Ovatkto venäläiset vallanneet jo maamme?
Mainitse joskus vaikka Matti. Ei sitä Jeesusta tarvitse jokaiseen väliin tunkea. Olemme kuulleet nimen monesti aiemminkin.
Selailen verkkokauppojen alennusmyyntejä. En ole ylpeä tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilla käymässä ja kuuntelemassa iänikuista vittuilua.
??
Mikä kauppa on illalla tänään auki? Mitä pelaat? En tee mitään ihmeellistä, olen ottanut vain rennosti.
Vietän joulua mun lasten kanssa. Ne tulee illalla isältään. Tänään olen paketoinut lahjat, siivonnut, tehnyt jouluruokia. Siinä se. Vähän yksinäiseltä tuntuu ilman aikuista seuraa. En ole kovin hyvissä väleissä vanhempieni kanssa, joten mitään sukujoulua meillä ei ole. Sitten kun lapset vähän kasvaa aion reissata niiden kanssa jouluisin. Ulkomailla lämpimässä tai laskettelemassa.
En ainakaan taida jatkaa palstalla... olipa masentava 10 minsaa. Jeesuksen kun mainitsi niin ketju hävisi. Ovatkto venäläiset vallanneet jo maamme?