Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssan tai koronan oireesi joulukuun aikana?

Vierailija
24.12.2023 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona, eka päivänä olo kuin olisi paljon kuumetta, mutta mittari näyttää alilämpöä. Sitten kuin kova flunssa, horkkaväristyksiä vaikka kuumetta max 38, hieman nuhaa ja hieman kurkkukipua. Kurkkukipu ja yskä tuli loppuvaiheessa. Keuhkot jumissa hieman vielä parin viikln kuluttua. Eli flunssan tapainen. Minulla on rokotus, mutta silti tuli täysin samanlaisena kuin muille perheessä. 

Vierailija
2/8 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄🙄🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää nuhaa, monta viikkoa kestänyt kuiva yskä. Ei mitään muita oireita.

Vierailija
4/8 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilisiltana testin, mutta ehkä liian aikaisin, koska oireet alkoivat oikeastaan eilisaamuna..oli negatiivinen.

Kurkkuoireita, päänsärkyä, aika voimakasta etovuuden tunnetta aaltoilevana, nuhaa.

Ollut koko syksyn ilman flunssaa, painanut töissä vaikka muusta syystä olisi ollut lääkärinkin lupa levätä välillä, työkavereita laonnut räkätautiin ihan urakalla ja vielä tällä viikollakin ja mitäs minä, painan töissä kunnes joululoma koittaa ja kas, tauti iskee.

🤬🥺😢

Vierailija
5/8 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisikivulla alkoi, parin päivän päästä nenä tukkoon, kauhea väsymys edelleen viikon päästä. Ei muuta. 

Vierailija
6/8 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole rokotettu, joten sain lievät oireet. Hajuaisti meni pariksi viikoksi, pari päivää köhää ja yhtenä aamuna päänsärkyä. Ei kuumetta, ei erityisen nuhaista. Mutta väsytti armottomasti.

Vierailija
7/8 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/8 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahan se, tein eilen päivällä uuden testin, koska kipeänä ja edellinen yö meni horkassa ja kuumeessa ja positiivinen tuli sekunneissa. Viimeyö meni pitkälti yskiessä ja limaa kakoessa, olen aivan töööt🥺

-4-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän