Sähköautot vihdoinkin verolle?
Keskusta haluaa sähköautoille kilometriveron
Liikenteen verotuksen tuotot laskevat nopeasti sähköautojen yleistymisen myötä.
Tämä on hätähuuto sen puolesta, että jotain on tehtävä myös verotuksen suhteen, jotta meidän taloutemme ei ajaudu umpikujaan, Lohi sanoo.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teslakuski täällä jo hermona. Ja ihan syystäkin. Lokkeilu loppuu.
Harmittaako persujunttia, kun ei ole varaa sähköautoon?
Tämmöistä sanoo vain ihminen joka on saanut kaiken ilmaiseksi, hemmoteltu piloille. Kukaan ei puhu tuolla tavalla, jos itse omalla työllään on se sähkökotteron hankkinut.
Jossain vaiheessa tulee kilometrivero käyttövoiman ja painon mukaan henkilöautoihin.
itse ostin toyota rav4 tilalle hypridimersun, glc mallin.
paras auto mikkä tähän asti on ollut. eikä oo akussa mitään
vikaa ollu vaikka on päivittäisessä ajossa.
seuraavaksi sitte gle tai gls jos uskovat autoliikkeellä
tulojani..
ainoo ongelma ollu että naapurit on alkanu kyttäämään
ja supisemaan mutta se on niitten ongelma, ei minun
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa tulee kilometrivero käyttövoiman ja painon mukaan henkilöautoihin.
Sen pitäisi tarkoittaa, että sähköautot maksavat veroista enemmän kuin perinteiset autot.
Ihan sama. Ketä kiinnostaa sähköautot? Vähän sama kuin valitettaisiin että lumikolat on kalliita kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Ketä kiinnostaa sähköautot? Vähän sama kuin valitettaisiin että lumikolat on kalliita kesällä.
Tiesitkö, että kansa, siisä Suomen kansakin on pakotettu kalliisiin ja lyhyikäisiin sähköautoihin? 11 vuoden päästä viimeistään en osta enää muuta uutta autoa kuin sähköauton. Jo ennen sitä loppuu polttomoottoriautojen myynti ja tuonti.
Meitä kuristetaan ja orjuutetaan ja otetaan rahat vähitellen, mutta varmasti, pois. Suomen ei pitäisi olla tässä typeryydessä mukana!
Kannabis on täysin myrkytön aine, joka ei aiheuta myrkytystä edes lääkekäytössä, jossa käytetyt kannabismäärät voivat olla monisatakertaisia päihdekäyttöön verrattuna ja käyttö on päivittäistä.