Muutama kysymys
Voivatko aivojen unireseptorit uusiutua? Voiko uni-valve-järjestelmä korjaantua?
Kommentit (91)
Milloin mun kannattaa luovuttaa? ):
Vierailija kirjoitti:
Milloin mun kannattaa luovuttaa? ):
):
Ketipinorin määräämisestä mihinkään muuhun kun äärimmäisiin psykoosikohtauksiin on käytä yhdet maailman isoimmat hoitovirhekäräjät ikinä, suomi on viimeisiä maita missä sitä määrätään näin holtittomasti, se aiheuttaa mm aivovaurioita ja hengenvaarallista riippuvuutta ja se ei ihan todistetusti vaivuta rem uneen vaan tajuttomuuteen joka sitten kivasti rikkoo ne aivot jotka ei enää ikinä nuku.
Vierailija kirjoitti:
Ketipinorin määräämisestä mihinkään muuhun kun äärimmäisiin psykoosikohtauksiin on käytä yhdet maailman isoimmat hoitovirhekäräjät ikinä, suomi on viimeisiä maita missä sitä määrätään näin holtittomasti, se aiheuttaa mm aivovaurioita ja hengenvaarallista riippuvuutta ja se ei ihan todistetusti vaivuta rem uneen vaan tajuttomuuteen joka sitten kivasti rikkoo ne aivot jotka ei enää ikinä nuku.
Voiko mun aivot enää parantua? ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mun aivot enää parantua? ):
Voiko? ):
ei kasva mutta aivot mukautuu jos opettelet uudestaan nukkumaan.
suurin syy on nukahtamistyylisi jota voit hioa paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
ei kasva mutta aivot mukautuu jos opettelet uudestaan nukkumaan.
suurin syy on nukahtamistyylisi jota voit hioa paremmaksi.
Tällä hetkellä en juurikaan nuku, sillä lääkitykset ovat ikään kuin pyyhkineet pois luontaisen väsymyksen. Keho kyllä rasittuu, mutta aivot eivät. ):
ei voi parantua, jos roikut täällä. Mene neuropsykiatrille, neurologille tai muulle unihäiriöihin erikoistuneelle lääkärille kysymään neuvoja ja apua.
Vierailija kirjoitti:
ei voi parantua, jos roikut täällä. Mene neuropsykiatrille, neurologille tai muulle unihäiriöihin erikoistuneelle lääkärille kysymään neuvoja ja apua.
Saattaa olla, etteivät he enää pysty auttamaan. ):
Taidat olla oikeassa, että nuo reseptorikelat eivät kannata, sillä en haluaisi uskoa, että olisin lopullisesti hajalla. ):