Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekstiviestillä jättäminen/joulusekoilu

Vierailija
23.12.2023 |

Kävipä kivasti näin viikko ennen joulua, et muija jätti fb-mesessä viestillä, ei selityksiä, ei keskustelua, viestissä vain "tuo huomenna mun kamat ja hae omas". Ollaan oltu yhes reilu 7 vuotta, puhuttu aina kaikesta ja mitään ei pitänyt olla epäselvää, oli tiistai pari viikkoa sit, ja kysyin kasuaalisti eräästä nuoresta mielestä, jota fb sekä instagram tarjos mulle jatkuvasti kaveriksi ekana, jonka ainoa kaveri muijani oli, et kukas toi on et tunnenko mie tuon jostain, ilman mitään epäilyjä mielessäkään, sanoi että joku random joka jokus kysy kaveriksi, asia oli ok. 

3tuntia tästä etteenpäin aloin saada muijalta viestejä että epäilen häntä pettämisestä, ja kaikenlaista ihme paskaa että mulla on salakuuntelu/vakoiluohjelmistot hänen puhelimessaan ja tietokoneessaan :D, sellaset kevyet kenttäpsykoosit, mikään mitä sanoin ei auttanut, joten en vastannut enää mihinkään, tuli keskiviikko, ei viestinviestiä koko päivänä, ja torstaiaamuna meni töissä aamukahvit kurkkuun kun kys jättämisviesti tuli. Kaiken piti olla ok... Kävin kamani melkein 39 kuumeessa, en tuntenu mun jalkoja, sitten kun sain kamat kannettua autoon, niin yrittää vielä halata, tai keskustella jostain, sanoin vain että "itseppähän päätöksesi teit, että ei tässä nyt aleta enä draamailee", ja lähin ovesta ulos. ei oo sen jälkeen kuulunu, mut ei oo poistanu parisuhestatuksia tai yhteiskuviakaan, en oikeasti tiedä mitä tässä tapahtuu.

Osuinko liian lähelle jotai emotionaalista etäsuhetta(tää jäpä asu kauenpana josta kysyin), vai mitä ihmettä oikeen tapahtu?

kaiken lisäksi oma perhekkin tässä jotenki onnistu kääntymään mua vastaan joten peruin joulun itseltäni ja lähin kauas toiseen kaupunkiin miettii ja lepäilee..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi