Roope Salminen ja Evelina: Ero!
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt ihan ohi, että nämä edes oli yhdessä. Luulin, että Eveliina tykkää naisista.
Oli kai Sannin kaa yhessä jossain vaiheessa. Sannihan seukkaa nykyään Shirly Karvisen kanssa, joka taas oli aiemmin Vertti Harjuniemen kanssa. Sannia ei oo tainnut kukaan bongata miehen kanssa, joten jospa hän olisi sitten ihan vain lesbo.
Kaffebulla kirjoitti:
Miksi Roope on edelleen ohjelmissa, vaikka on tuomittu seksirikollinen?
Aku känseloitiin, vaikka hän on vain lähetellyt viestejä, siinä ei sinänsä ole mitään rikollista. Mutta Roope vaan porskuttaa?
Kummatkin olisi syytä jättää jatkossa palkkaamatta.
Roope varmaan ollut radalla kun Helmileena saa toisen lapsen. Toi Roope vaikuttaa ongelmajätteeltä. Se pitäis laittaa pois televisiosta - hävettää katsoa kun rikollinen lässyttää juontajaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Roope Salminen?
Sen ennätystehdastyypin sukulainen joka tuli kuuluisaksi seksuaalirikostuomiostaan.
Olen jo aiemmin todennut että Roope kuuluu panomiesten klaaniin, ei pysty vakiintumaan. Muita klaanilaisia on mm Renny ja Danny, molemmille on pipari maistunut vuosien varrella ja kunnolla. Donner oli Klaanin ylipäällikkö
Vierailija kirjoitti:
Voi Roope parka!
No, kyllä Roope naista saa, tarvittaessa vaikka väkisin.
Eikö se evelina ollut sannin kanssa? Taitaa oikeasti pitää naisista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt ihan ohi, että nämä edes oli yhdessä. Luulin, että Eveliina tykkää naisista.
Oli kai Sannin kaa yhessä jossain vaiheessa. Sannihan seukkaa nykyään Shirly Karvisen kanssa, joka taas oli aiemmin Vertti Harjuniemen kanssa. Sannia ei oo tainnut kukaan bongata miehen kanssa, joten jospa hän olisi sitten ihan vain lesbo.
https://www.seiska.fi/kotimaa/oho-tama-laulaja-on-sannin-exa-kuva/793781
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Roope Salminen?
Kuka on Evelina?
Vierailija kirjoitti:
Roope lentää kukasta kukkaan, isäänsä Eppuun tullut.
Ei kai nyt sentään. Sehän olisi sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö evelina ollut lesbo?
Oli, mutta sitten Roope eheytti.
Vierailija kirjoitti:
Eivuska kyllästyi varmaa vaihtaan roopelin vauvelin vaippoja?
Vaipat 3,5 vuotiaalla?
Roope, Aku ja Siltsu voivat pistää pystyyn kokkelijuna ja kutsua Veitolan sträppäämään jonon jatkoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yksi on päässyt sitä ainakin tuikkaamaan, palstan mukaan. Vielä paljaalla. Sannilla oli vissiin heikko hetki silloin.
Kyllä Sanni on ihan aito bisse. On itse sanonut haastattelussa, ettei sukupuolella ole hänelle väliä. Eli kaikki käy, ja "En rakastu sukupuoleen, vaan ihmiseen!". ... Ihan niin kuin me kaikki muutkin heterot, homot ja queerit.
Yle taas tuuppaa areenasta elokuvaa, jossa tuokin on. Onko Salmisen suvulla niin hyvät kontatktit ylellä, että pakko yrittää jatkuvasti tehdä seksuaalirikollisesta hulttiopojasta pakkoverovaroin puhtoista.
Jep. Suomen Beyoncé. Ja kannattaa noudattaa samaa taktiikkaakin: mahdollisimman vähän haastatteluja, niin pysyy etäisenä ja mystisenä, eikä tyhmyys ja sivistymättömyys paljastu.