Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kykenen vain fyysisiin parisuhteisiin?

Vierailija
23.12.2023 |

Kokemuksia vastaavasta? "Kemiaa" yleensä on paljonkin, mutta jotenkin henkiseltä puolelta jää uupumaan ja suhteesta tulee seksisuhde.

Itse kyllä ajattelen ja pohdiskelen asioita paljonkin, ajattelen olevani suht syvällinen. Ei pitäisi olla siitä kiinni.

Vai onko se sitten muista kiinni.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies avaudu?

No ensin avaudut itse, sitten kyselet mieltä, ole utelias, ole aito, kuuntele.

Jos ei silti ala kertoa niin sitten seuraava. Miehet janoavat saada avautua, jos olemme valmiita kuuntelemaan heitä, ja annamme miehen olla mies ja jakaa mitä hän kokee, ilman sensurointia. 

Vierailija
22/23 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojopas nyt...olisipa kiinnostavaa jutella ap:n kaltaisen ihmisen kanssa. Itse olen vastakohtasi. Miehet kokevat minut helposti lähestyttäväksi, uskaltavat jopa itkeä seurassani. Olen kuunnellut erilaisten miesten kohtaloita...ymmärtänyt erojen ja kuolemantapausten jälkeistä masennusta, rankkoja lapsuuden kokemuksia,  jakanut syvällisiä keskusteluja....MUTTA: Seksiä kukaan ei ole halunnut kanssani!!! Vain läheisyyttä ja ymmärrystä. (PS. En ole mikään variksenpelätin, enkä ylipainoinen...). Miksi? Oi Miksi?

Minullekin aina sanotaan että kanssani on helppo olla. Mutta ei minulle kyllä avauduta.

Jotkut miehet vannovat jopa rakkautta, vain päästäkseen sänkyyn kanssani.

He kaikki haluavat sänkyyn. Ihan kaikki!

Haastava kysymys: oletko itse kumminkin epävarma niin että

En ole epävarma, varautunut voin olla aluksi. Minun on kyllä paljon helpompi ilmaista itseäni fyysisesti. Kosketuksella, katseella ym. Niin on helppo päästää muut lähelle.

Ei kuitenkaan suoraan henkiselle puolelle, keskustelemalla.

Oikeastaan minulla on eräs tietty mies mielessä ja hän on samanlainen. Yritän ratkaista ongelman ennen kuin suhde kaatuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi nyt hänen kanssaan hyvä keskustelunavaus, kerro hänelle: "olen ajatellut, että..., koen, että... " jne. Otat asian esille ja kysyt: mitä sinä olet mieltä?

Tai pyydätte yhteisen ystävän keskustelun moderaattoriksi. 

Tai sitten menette pariexpertille, kyllä, ottavat vastaan vastikään tutustuneita. Parempihan se on mitä aikaisemmin!

Muualla maailmalla yleistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä