Legoa verkkokaupoista?
Tietäisikö kukaan onko Legon vaatteita myynnissä jossakin verkkokaupassa? Jos on, oletko tilannut ja miten kaupat sujuneet ja oliko kuinka nopea toimitus?
Kommentit (10)
Mistä löysit niitä -40% tuotteita, kun minä en mukamas löytänyt. Tahtoisin kanssa tilata =)
Ilmeisesti kaikki alennettu. Minä vain en ole koskaan lukenut saksaa, eli mitä teen sitten kun tuotteet on korissa ja olen hyväksynyt ehdot. Mitkä maksutavat käyvät?
Auttakaa!
Tämä kauppa näköjään " tyhjeni" aika pian muutaman tunnin aikana, aamulla oli vaatetta myös isommille 110->, nyt ei enää mitään muuta kuin housuja :/
Tilailen todella harvoin mitään ulkomaisista nettikaupoista ja ranskaa lukeneena olen nyt ihan kädetön tuon tilaamisen kanssa. Kun on kassalla ja hyväksynyt säännöt, mitä pitää tehdä? Ylhäällä ja alhaalla pyydetään valitsemaan jotain, mutta mitä =) Nyt ärsyttää, kun ei tullut valittua saksaa lukiossa.
Jotenkin näin, jos mä oikein ymmärrän...Ylhäällä kysytään " valitse lähetystapa" ja vaihtoehtona on " normaali" ja " enemmän kuin 5 osaa" . Älä kysy mitä tuo 5 osaa tarkoittaa, ehkä sitä että tilaa yli 5 tuotetta? Alhaalla kysytään maksutapaa " paypal" vai " tilisiirto" .
An die obige Adresse liefern
An eine andere Adresse liefern
En ole dagmar, mutta
An die obige Adresse liefern - toimitetaan ositteeseen, jonka varmaan olet johonkin sinne tietoihin laittanut
An eine andere Adresse liefern - toimitetaan eri osoitteeseen, varmaan perässä kentät täyttää toimitusosoite
En siis valinnut Paypalia, joten maksanko paketin postiin ???
Vaatteet oli -40% alessa :)
Osoite
http://www.alibabas-kinderwelt.de/