Tiedättekö ihmisiä, jotka ovat tyytymättömän näköisiä jopa jouluna?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan puolet kansasta on joulunakin naama norsun vi..lla.
Mitä järkeä siinä on? Ap
Mun äiti! Valitti koko joulun (ja pääsiäisen ja vapun ja juhannuksen), miten rankkaa se oli. Itse laittoi itselleen kauheat paineet siitä, mitä kaikkea oli oltava valmiina. Isä ja me lapset yritettiin auttaa, mutta teimme muka kaiken väärin. Äiti oli raivostuttava tättähäärä ja bessereisser, eikä kukaan todella surrut hänen kuolemaansa.
Yksi tuttavani valittaa JATKUVASTI kaikesta (työstä, työkavereista, pomosta, puolisosta, lapsista, säästä, naapureista, lääkäreistä, asiakaspalvelijoista, autoilijoista, koirista jne.) ja harvoin kuulee ainuttakaan positiivista sanaa hänen suustaan. Hän on tyytymätön myös jouluna ja imee kaiken positiivisuuden muistakin ihmisistä.
Kasvoni ovat muuttuneet vanhemmiten ja näytän jotenkin vihaisemmalta, mutta en ole oikeasti laisinkaan. Ehkä ei siis kannata kiinnittää huomiota siihen miltä joku näyttää vaan miten toimii ja puhuu?
Minä olen vihainen ja tyytymätön. Joulu jopa pahentaa asiaa, se vain korostaa tätä kurjuutta.
Yhdet puolitutut ovat jo 3 v olleet aina tyytymättömiä. Keksivät aina valittamista.