Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teet julkisella sektorilla eniten töitä ja muut eivät tee senkään vertaa...

Vierailija
22.12.2023 |

Jos silti sinulle itkee asiasta joku muu kuin pomosi, niin suuttuisitko? Pomoni ei ole koskaan sanonut työnteostani pahaa sanaa ja kehuu paljon. Mutta olenkin 20 vuotta nuorempi kuin muut. Muilla ikä hidastaa ja osa tekee työtänsä todella hitaasti. Valittelevat, ettei ehdi kaikkea tekemään, kun näpyttelee yhdellä sormella näppäimistöä. Minulla jää nykyisenkin työmäärän jälkeen runsaasti luppoaikaa. Nyt eräs toinen henkilö on tätä kommentoinut, vaikka miehen työnkuva ei liity meidän työhön mitenkään ja on aivan eri yksikkö. 

Pomoni kehottaa vain ottamaan lungisti ja jatkamaan samalla menolla. Eipä näillä perusteilla tietenkään voi mihinkään toimenpiteisiin ryhtyä. jos toimenpiteitä ei aloiteta vanhemmista työntekijöistä, joiden työteho on puolet alhaisempi kuin itsellä. Olen kyllä kysynyt lisää asioista työpöydälle, mutta pomo vain tuumaa notta ole tyytyväinen...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin vanhenet. 

Vierailija
2/3 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle, työkavereillesi ja pomollesi kaikkea pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä sulla on ne työkaverit, jos ne ei osaa näpytellä kuin yhdellä sormella konetta? Meinaan vaan kun ne sun vanhimmatkin työkaverit on varmaan käyttäneet tietokoneita ja näppistä jo yli 20 vuotta, niin ihmettelen, että eivät paremmin osaa. Mun tuntemat 60-vee tädit ja sedät on yleensä hyvin näppäriä järjestelmien kanssa, kun ovat käyttäneet niitä vuosikaudet. Varsinkin paikoissa, joissa on käytössä joku vanha järjestelmä, jota on kustomoitu sen yksikön käyttäjien tarpeita vastaavaksi.

Jos sulla nyt on hirveen helppoa (mitä ihmettelen, kun mun tiedon mukaan esim. kunnissa on niistetty henkilöstöt todella vähiin ja hommaa jäljellä olevilla piisaa), niin ootapa kun ne kollegat jää eläkkeelle. Sä saat niiden hommat, kun uusia ihmisiä ei tilalle säästösyistä palkata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi