kysymys miehille: miten vanhempien naisten itsevarmuus näkyy
Monesti lukee näitä että vanhempi nainen on upea kun hän on sinut itsensä kanssa ja ottaa minkä haluaa ja se on kiihottavaa. Kiinnostaisi tietää, että millaisissa asioissa se näkyy. Olen itse jo keski-ikäinen nainen ja en muista, että olisin joskus alkanut jotain aivan eri asiaa sängyssä. Nautin kyllä seksistä nyt vanhemmiten enemmän kuin nuorena, mutta mietin että mistä sekin sitten näkyy, kai ne liikkeet on aika samat kuitenkin. Kertokaa miehet konkreettisia esimerkkejä siitä millaista on nuorten tai vanhojen kanssa.
Kommentit (9)
Kirjoitin jo tuonne toiselle keskusteluun meistä.
ollaan reilu 40 v pariskunta ja ollaan tykästytty nudismin hienoihin kokemuksiin. Aikaisemmin vaimo ei olisi suostunut itseään nakuna muille näyttämään mutta nyt nauttii siitä. Nyt meno on ulkomailla välillä hyvinkin rohkeaa ja se on molemmista mielettömän kiihoittavaa. Aikaisemmin tämä ei olisi tullut kysymykseen.
tämä on tehnyt sen että myös seksi on parempaa ja rohkeampaa. Sitä on myös enemmän.
suosittelen.
Kokeneesti ja itsevarmasti sanovat että "ei minua ole sellaiset asiat kiinnostaneet enää kymmeneen vuoteen, eikä kyllä paljoa kiinnostanut aiemminkaan!"
Vierailija kirjoitti:
Nainen sanoo että jokainen huolehtii omista orkuistaan.
Juu mies huolehtikoot omistaan.
Näkyy nuorten kollien fantasioissa, muuten ei yhtään mitenkään. 😄