En ole koskaan ollut oikein kiinnostunut suihinotosta
Olen siis 44v nainen ja mua on aina ällöttänyt ottaa suihin. Parilta mieheltä ottanut suihin eikä se vain ole tuntunut omalta jutulta. Toinen noista miehistä oli lyhytaikainen seurustelukumppani joka tuli haisevan kullinsa kanssa mun eteen pyytäen suihinottoa ja oli pakko aina kehottaa pesuille. Enkä kyllä montaa kertaa ottanut häneltä suihin, jostain kumman syystä etoi entistä enemmän.
No olen nyt syksyn mittaan pannut aina välillä erään miehen kanssa. Mies on aina nuollut mua hyvin innokkaasti. Eilen sitten otin häneltä suihin ja täytyy sanoa, että ei paha ollenkaan! Ei sen miehen kulli maistunut oikein miltään koska oli niin puhdas! Ei se myöskään haissut oikein miltään. Tältä mieheltä voin kyllä ottaa uudestaan suihin.
Toki oli iso kynnys ottaa nytkin suihin ja ajatus ällötti, mutta kun sen nyt tein ja tajusin, että koska tämä mies pitää hygieniastaan kunnolla huolta niin on aivan eri tilanne kuin sen lyhytaikaisen seurustelukumppanin kanssa.
Sekin tässä oli, että pelkäsin tekeväni väärin kun olen niin kokematon asiassa, mutta mies kehui mua hyväksi ja oli erittäin tyytyväinen. 😄
Celianna
Kommentit (31)
Niin voi ja naiset vanhetessaan paranee
Mulla kokemusta 60v, 61v ja 55v naisita jotka ei ollut kosaan ottanut kalua suuhunsa
Yksikin kysy kun spermat oli suussa että pitääkö niellä :-)
En tyiedä miollaiset miehet heillä ollut mutta ei kai kukaan vaan suoraan kalua pilluun?? (ei kai?)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kokemusta 60v, 61v ja 55v naisita jotka ei ollut kosaan ottanut kalua suuhunsa
En tyiedä miollaiset miehet heillä ollut mutta ei kai kukaan vaan suoraan kalua pilluun?? (ei kai?)
Mulla myös kokemusta tästä. Ilmeisesti tuo ikäpolvi on keskivertoa häveliäämpi jos ei mitään kiertopalkintoja oteta mukaan.
Oli suhde joskus vanhempaan naiseen (n 20v. ikäero) ja hän koki että suihinotto on tylsää. No kerran sitten suostui ja olihan se aika haparointia. Mutta se tavallaan oli myös kiihottavaa kun oli niin siveä. Kun sitten kerran tällaista herkkua sai niin annoin parikymppisen innolla siemenet suuhun ja totesi että tulipa sitä paljon. Todella tuntui myös siltä ja kun vielä katseli miten se valui hänen suupielestään kun ei tiennyt mitä sille tekisi. :) Mutta se suhdekin sitten kuivui kasaan kun seksi oli aika yksitoikkoista.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan siitä miten on seksiä ja 69:siä harrastettu ja miten mies kouluttanut. Meilllä vaimo otti alle 20v vanhasta jo suihin ja nyt on ikää 65v. Kyllä siinä ajassa oppinut jo taitavaksi.
En minäkään ja mä oon mies. Yhden kerran on kokeiltu ei se niin ihmeellistä ollut. En halua naiseni joutuvan mihinkään temppuiluun tai ajattelevan että täytyy. Ei täydy.
Olen yli 40-kymppinen, ja aina olen, sieltä vuosikymmenten takaa jo, halunnut imeä ja ottaa sisääni vain puhdasta kalua. Se että sinulle on ollut ok paha haju miehen vehkeissä ei kyllä ole koskaan ollut normaali ja mukava asia. Dödöllä estetään megalomaanien hienhaju, kyllä sen läpi tuoksuu se miehen ominaistuoksu, ja sitähän muutenkin laitetaan vain kainaloihin, kun parhaat kohdat nuuskutella miestä on lapaluiden väli, niska, ja se kohta missä parrankasvu loppuu kaulalla.
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44 vuotta vanha ja kokematon suuseksissä.
Mitä ihmeellisistä siinä on? Mäkin oon 37 ja vain parilta mieheltä ottanut suihin. Alle yhden käden sormilla voi laskea.
Kyllä se on hiukan ihmeellistä, jos suuseksiä ei ole tarjolla. Miesraukat.
Olin exän kanssa yhdessä 10 vuotta eikä hän kertaakaan pyytänyt suuseksiä. Itse kyllä nuoli mua. Luulisi, että hän olisi sitä pyytänyt jos olisi sitä halunnut. Ei kai kaikki miehetkään tykkää, että heiltä otetaan suihin aivan kuin kaikki naiset ei tykkää kun heitä nuollaan. Ihmiset tykkää eri asioista.
Celianna
1/999 miehestä ei halua suihinottoa. Se yksi on totaalinen poikkeus listassa. Vaatii todellist
Ja kyllä se yksikin mies haluaisi, mutta hänellä on niin pahoja psyykkisiä estoja, ettei pystyisi siihen. Uskon, että suurin osa miehistä pitää pillua suuremmassa arvossa kuin suuta (siis paikkana minne voi työntää kullin), mutta silti tykkäävät siitäkin kun otetaan suihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
Lähetät tietysti pesulle tai suihkuun ilman muuta. Vaimoni tykännyt aina puhtaasta kullista joten jo seurustelun alussa 18v vanhana lähetti minut pesulle ihan varmuuden vuoksi ennen seksiä. Olin toki teinistä lähtien tehnyt päivittäin alapesut muutenkin isoisäni kehoituksesta. Meriä kiertänyt mies, niin tiesi kuinka tärkeää on miehellä pitää paikat puhtaana.
Näillä menty koko ikä ja vaimo suukotellut aina, joka ikinen kerta, kulliani ennen yhdyntää ja tykännyt suukotella kaluani muutenkin. Suihinkin ottanut loppuun asti aina kun olen halunnut. Yleensä olen halunnut tulla hänen pillluunsa, joka on paras paikka kullille laueta.
En todellakaan usko, että miehet pahastuu jos nainen pyytää käymään pesulla ennen seksiä. Jos pahastuu kannattaa mies heivata pihalle. Mitään ei häviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellisistä siinä on? Mäkin oon 37 ja vain parilta mieheltä ottanut suihin. Alle yhden käden sormilla voi laskea.
Olin exän kanssa yhdessä 10 vuotta eikä hän kertaakaan pyytänyt suuseksiä. Itse kyllä nuoli mua. Luulisi, että hän olisi sitä pyytänyt jos olisi sitä halunnut. Ei kai kaikki miehetkään tykkää, että heiltä otetaan suihin aivan kuin kaikki naiset ei tykkää kun heitä nuollaan. Ihmiset tykkää eri asioista.
Celianna
Miehesi oli todennäköisesti saanut vain huonoja suikkareita. Niitäkin on, samoin kun on huonoja pillun nuolentoja, joissa kaikki asiat tapahtuvat väärässä järjestyksessä ja juuri, kun vähänkin vaikuttaa, että ollaan päästä jyvälle, niin vaihdetaan taas johonkin, mikä vie tunnelmat.
Oma exäni ei ottanut ikinä terskaa kokonaan suuhun. Sukkari oli lähinnä hiljaista ja mekaanista varovaista kalun pusuttelua. No joo, kerran kännissä hän antoi minun naida itseään hetken suuhun. Sekin vaihtui sitten varren pusutteluun omia varpaitaan katsellen, vaikka kalu oli timantinkovana kaivaten villimpää lypsämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Celianna
Kyllä sitä voi miehelle tuottaa nautintoa ihan omaehtoisestikin ottamalla kullia suuhunsa ja osoittamalla, että rakastaa toisen kullia niin paljon. Osoittaa, ettei aikaisemmilla ehkä huonoilla kokemuksilla ole mitään väliä, kun oma rakas osoittaa rakkauttaan. Useimmiten oma rakas vielä tietää paremmin mikä toisesta tuntuu hyvältä. Niin tein itsekin, kun seurusteluaikana nykyisen vaimoni kanssa aloin antamaan hänelle suuseksiä pienestä vastustelusta huolimatta. Hän rakastui nuolemiseeni välittömästi ja halunnut sitä aina siitä lähtien ennen yhdyntää.
Ei se mitään..kun aina voi oppii niitä uusia kivoja asioita elämässä: mm.suohinottamisen taidon?
Kiva kun on rohkeita ihmisiä..;)