Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihaksikas, hyväkuntoinen minä

Vierailija
21.12.2023 |

Haluan  fyysisesti, ihailen hyväkuntoisia ihmisiä. Olen itse hyväkuntoinen, terveet elämön tavat omaava, aina koko ikäni urheillut ja tällä hetkellä olen elämäni kunnossa. Monet minun ikäiseni eivät saa jalkoja lavuaariin, niin on notkeus poissa. Tämö vain yksi esimerkki. Puhettakaan että varpaisiin olisi ylteytty sitten lapsuuden.

Ihailen erikoisjoukkojen kuntotestiä ja tuota voimaa ja lihasta, samoin työkaverin kyykyssä kävelyä remonttimiehenä ja lihaksikasta kroppaa. Itse käyn salilla, on treenatut pakarat, käsivarret ja harrastan joogaa ym mahdollista mikä pitää minut notkeana ja elinvoinaisena 

Miksi kaikki ei tee mäin. Mikä saa ihmiset tilamaan Woltilta, vaikka kauppaan on 100 m ja ajamalla autolla 1 km työmatkan. Sitten valitetaan selkäkipuja ym kun ei ole viitsitty elämänsä aikana tehdä itse sille yhtään mitään

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, haasteita pitää olla ettei elämä käy tylsäksi. Ihminen on luotu tekemään ja kehittymään ja haastamaan itseään sekä henkisesti että fyysisesti. 

Jos mitään näistä ei tee, ei mikään ihme että on mielenterveysongelmia ja vaivoja omassa kropassa. 

Miettikää koira kuka laitetaan häkkiin puhelimenkaa ja jätetään sinne, kauan sillä menee että se sekoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme