Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä tunnusti että päätyi kaverinsa kanssa sänkyyn viikonloppuna baarin jälkeen

Vierailija
21.12.2023 |

Ollaan seurusteltu 2 vuotta ja mitään tällaista ei ole ollut havaittavissa, mutta eilen tunnusti ja olen ollut ihan shokissa tästä uutisesta. En tiedä olisiko ollut parempi, jos kyseessä olisi nainen. Miten tästä eteenpäin? Pää lyö ihan tyhjää nyt.

N21

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei h0m0n kanssa kannata naisen styylata.

No se saattaa olla bi mutta ei pettäminen oo ok.

Vierailija
62/65 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta homoksi tee, toinenkin kerta on vielä uteliaisuutta ja kolmannesta kerrasta nollaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle lienee joskus käynyt noin. Ei kerta homoksi tee.

Ja joka kymmenennestä nollaantuu.

Vierailija
64/65 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanompa suoraan, että on aika yleistä. Tiedän monia.. Olen itsekin ollut kaverin  kanssa peuhaamassa baari-illan jatkoksi Enkä ole tästä kellekään koskaan puhunut. Ei pidä ottaa niin vakavasti elämää. Miesten välinen puuhastelu on vain hauskanpitoa eikä johda mihinkään draamaan, koska molemmilla sama tilanne eikä jäädä haikailemaan.. 

Voihan siitä joskus kehittyä vakituisempi juttukin. Minä tiedän kokemuksesta. Kolme vuotta kesti kaverin kanssa "bromanssi". Tyttöystävän kanssa tuli ero aivan muista syistä, uusi tyttiskin tuli kuvioihin tuon kolmen vuoden aikana. Kumpikaan ei tiennyt poikajutustani.

- Markus27

Vierailija
65/65 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi laskea pettämiseksi jos kaverin kanssa kännissä vähän homostelee. Tuo on aika yleistä. 

Varmaan jossain Helsingissä tuo on tavallista, ei muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme