Saako tänään siivota, kun on Loppiainen?
Minä ainakin siivosin, vaikka kerrostalossa asutaan. Kuusi heitettiin pois ja sitten ihan normaali viikkosiivous. Ja kaikki joulukoristeet myös kerättiin pois.
Kommentit (14)
En usko, että näin päivällä sitä kukaan paheksuu.
Asumme omakotitalossa ja jos on tarvis, niin siivoan vaikka Pitkäperjantaina.
" Trettondag Knut, Julen ut" joten kuusi pihalle, joulukamat pois ja samalla imurointi ja luuttaus.
Joku samalta pihalta on käynyt tamppaamassa matot kanssa tänään.
mutta mattojen tamppausta ja muuta ulkomöykkäystä kyllä vältän pyhinä. Sisällä siivoaminen omakotitalossa ei sitten kyllä minusta kuulu muille.
mä ainakin heivasin kuusen ulos ja aloitin imuroinnin ja tulikin oikein suursiivous . nyt on hyvä mieli
Jouluaatoilla tai loppiaisilla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.
Mattoja en kyllä vie pihalle. Tultiin eilen illalla reissusta ja maanantaina tulee hoitolapset, joten on pakko siivota sitä ennen. Ennemmin siivoan tänään kuin huomenna.
Kuutosen horinoita en kyllä tajunnut. Eihän kolmastoista päivä ole tänään, joten miksi viskot nyt joulun ulos?
Aamulla ennen yhdeksää jo aloitin imuroinnin. Matotkin tunti sitten tamppasin. Vielä yläkerta luutuamatta ja lakanat sänkyyn, niin olen valmis!!
Maanantaina palaan hoitovapaalta töihin, niin voi olla etten pariin viikkoon uhraa aikaa kovin siivoamiseen. Käytän sen ajan lapseni kanssa. Jos naapureita häiritsee pahasti alle viiden minuutin tamppaus, niin passaa tulla sanomaan. Ihanaa kun on koti taas puhdas. :)
haluan siivouksen pois alta ja huomenna tehdä jotain muuta. Perjantaisin taas en ehdi siivota.
Ja vähät minä kristittyjen lepopäivistä. ette tekään muiden uskontojen juhlia vietä, miksi minäkään teidän?
Se on huomenna. Pyhäpäivä tänään kyllä on.
Missä todellisuudessa te elätte? Meidän taloyhtiöissä ainakin liki kaikki siivoaa tänään, koska on lauantai. Tai siis mattotelineellä ainakin käy ihan normaali kuhina. Milloin sitä normaali työssäkäyvä ihminen siivoaa ellei viikonloppuna?
Sulla ilmeisesti kevyt työ ja pääset aikaisin...
en kertakaikkiaan jaksa perjantai iltana vaihtaa lakanoita, imuroida 1,5 h, pestä lattioita, pyykiä pölyjä ja pestä vessaa...kun tuo pitäisi saada tehtyä klo 19.30 mennessä ja yksin.
mutta imurointi yms. on ookoo minusta näin päivällä.