IS: Katso, oletko köyhä. Tuore tilasto paljastaa pienituloisuuden rajat
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010071584.html
Hep! Täällä yksi köyhä. Lomittaja maatalousalalla.
Kommentit (9)
EN kuulu joukkoon. Hallituksen toistaitoisten aivopierujen jälkeen tuskin menee kauaa.
Tämän hallituksen temput vaikuttavat jo nyt omiin töihini, joten palkkapussi tulee olemaan pienempi. Miten meni noin niinkuin omasta mielestä, hallitus?
En kuulu joukkoon, omat tuloni jo yksin ovat toistakymmentä tuhatta euroa enemmän, kuin raja-arvo ja lisäksi on puolison tulot.
Vierailija kirjoitti:
EN kuulu joukkoon. Hallituksen toistaitoisten aivopierujen jälkeen tuskin menee kauaa.
Tämän hallituksen temput vaikuttavat jo nyt omiin töihini, joten palkkapussi tulee olemaan pienempi. Miten meni noin niinkuin omasta mielestä, hallitus?
Kai sä ymmärrät, että tällä hetkellä niitetään edellisen kommarihallituksen viljaa. He kaiken ovat paskoneet. Kiitos heidän typerän soteuudistuksen, aluesairaalatkin lopetetaan.
Edellinen hallitus oli pahin hallitus Suomelle mitä ikinä on ollut.
Ei tarvitse tsekata, tiedän, etten ole pienituloinen.
Olen uutisen mukaan pienituloinen. Minusta kylläkin pienituloinen ja köyhä eivät ole synonyymejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä ymmärrät, että tällä hetkellä niitetään edellisen kommarihallituksen viljaa. He kaiken ovat paskoneet. Kiitos heidän typerän soteuudistuksen, aluesairaalatkin lopetetaan.
Edellinen hallitus oli pahin hallitus Suomelle mitä ikinä on ollut.
Itse olen vasta nyt huomannut, miten upea hallitus viime hallitus oli. Velkaa otettiin välttämättömyydestä ja tämän persut ja kokkareetkin siunasivat, koska jopa HE ymmärsivät sen välttämättömyyden.
Työllisyys oli huipussa, Suomi vietiin Natoon joka taas vaikuttaisi positiivisesti sijoittajien toimntaan, firmat pidettiin pystyssä mikä on tae talouden ylläpitoon. Talouden rattaat siis pidettiin pyörimässä.
Oikeiston astuessa puikkoihin koulutus sukeltaa, firmoja kaatuu kuin heinää sateella, yleislakkoa pukkaa, ostovoima painuu, rahan liike tyrehdytetään. ELi tehdään kaikki niin päin mäntyä kuin olla voi.
Marin, tule takaisin. Nämä uudet eivät osaa yhtään mitään.
Olen köyhä. En tiedä kun vielä leikataan ja indeksi jäädytys miten oikein pärjää. Yhden hengen talous, tuloni netto 2680€/kk. Vastike 260,48€ sis. vesimaksu. Tiukkaa tekee enkä tiedä miten pärjään.
En kuulu joukkoon.