Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-aho kertoi vuonna 2020, ettei tee rikosilmoituksia fascistiksi kutsumisesta

Vierailija
20.12.2023 |

Ano Turtiainen oli kutsunut poliisia "munattomaksi nillittäjäksi", ja Halla-aho puolusti.

Minun mielestäni on herkkähipiäistä turhasta valittamista tehdä rikosilmoitusta tällaisesta ilmauksesta, jos henkilö osallistuu aktiivisesti julkiseen keskusteluun, ja vielä provokatiivisella tyylillä. Kyllä pitää olla paksua nahkaa kestää tällainen ilmaisu, joka ei ole pahimmasta päästä, vaikka asiaton on.

Minä elän sen kanssa, että minua kutsutaan natsiksi, rasistiksi ja fasistiksi. En minä ole niistä tekemässä rikosilmoituksia, vaikka ne ovat täysin asiattomia luonnehdintoja

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se mieli muuttuu, kun pitää saada huomiota ja puolueen kannatus on alamaissa. 

Vierailija
2/4 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ovatko ihmiset tymiä vai esittävätkö tymiä, mikä tekee heistä myös tymän, mutta tässä tämä asia on vihdoin avattu, mistä Halla-ahon rikosilmoituksessa on suurin piirtein kysymys:

Ulla Appelsinin kommentti: Mitä yhteistä on Jussi Halla-aholla ja Sanna Marinilla? - Uutiset - Ilta-Sanomat

Kyse ei ole siitä, että ns. koomikko olisi omassa twitterisään mölissään suomeksi omillensa, vaan hänellä oli aivan selkeästi loukkaava ja vahingoittava motiivi, mikä voi tehdä asiasta ihan oikean kunnianloukkauksen myös lain edessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikoilla on tapana vaihtaa mieltään: terveisin "ei natoon minun kaudellani" Sanna. 

Vierailija
4/4 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi persuun ikinä luottaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan