Mikä on erikoisin paikka, jonka olet nähnyt lentokoneesta?
Joku sellainen paikka esimerkiksi, mihin on vaikea päästä oikeasti. Oletko esimerkiksi lentänyt Pohjoisnavan, jonkun ison vuoriston tai sademetsän yli?
Kommentit (39)
Asun Lontoossa ja olen nähnyt oman taloni ja asuinalueeni.
Eurooppaan tai sen yli kun lentää oppii kyllä arvostamaan Suomen luontoa ja tilaa jota meillä on viidelle ja puolelle miljoonalle aika mukavasti kun aivan kaikkea ei ole vielä rakennettu täyteen tai raivattu pelloiksi.
Islannin tulivuorenpurkaus näykyi koneeseen, mutta ei ollut mykistävä näky.
Vierailija kirjoitti:
Himalaja tai mitkä ne vuoret onkaan. Lensin Hki-Singapore.
Sama. Loputonta vuoristoa. Uskomatonta miten maailmassa on yhä paljon asumattomia paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Lapin erämaat. Metsää ihan loputtomiin.
Lentokoneesta katsellen koko Suomi on pelkkää metsää. Paitsi Pohjammaalla peltoa ja Itä-Suomessa järviä. Ihan pohjoisimmassa Lapissa hiukan tundraa.
Tserbylin palavan atomivoimalaa Oltiin palaamassa Moskovaan Mustanmeren reissulta
Vierailija kirjoitti:
Njaah, taidanpa sanoa Saharan autiomaa ja ne loputtomat hiekkadyynit, ihan uskomattoman näköistä oli, kun lentokoneen ikkunasta näkyi vain hiekkaa, silmänkantamattomiin toffeen väristä hiekkaa.
Mulla sama! upea.
Vuosituhannen alkupuolella kone lensi erikoisempaa reittiä Lontoosta Arabiemiraatteihin, ja pimeällä ikkunasta näkyi Turkin maanjäristysalue vilkkuvine valoineen.
Israel. Oli erikoiset ja kivat muodot maassa, varmaan lähialueilla on muuallakin. Välimeri, Englanti?
Vierailija kirjoitti:
Grönlanti matkalla jenkkeihin.
Sama. Näkyi hienosti kun oli kirkas päivä.
Jossain Kazakstanin? alueella jännän näköistä vuoristoa
Vantaa, tai en tiä oliko espoo aika hämärää oli
Lentoemännän pimpin reuna kun hän oli kumartuneena ottamassa jotain tarjoilukärrystä samalla kun itse etsin lattialle pudonnutta puhelintani. Sieltä se pilkahti pikkuhousujen kankaan vierestä <3
Grönlannin jäätiköt ja vuoret, Sierra Nevada, Alpit.
Espanjan kasvihuone-meri, katsoin himassa mapsista niin koko n.30x15km
Grand Canyon. Islannin jäätikkö.