Nyt vihdoin joululahjat hankittu. Paljonko teillä meni lastenne lahjoihin rahaa?
Meillä kaksi teini poikaa. Rahaa heidän lahjoihin meni aika tasan 1200€. Tästä suunnilleen puolet toisen pojan uuteen puhelimeen.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10€, kaksi lasta.
Mitä sait tällä rahalla kahdelle lapselle?
Ekaluokkalainen saa setin helmiä mistä tehdä koruja ja teini saa karkkia.
Varmaan noin 1300 euroa. Kaksi alakoululaista. Kallein lahja PS5.
Mulla on vauva ja 2v niin pääsen vielä halvalla. Noin 60e meni taaperolle, saa dubloja ja yhden kirjan. Lisäksi saa molemmilta isovanhemmilta ja mun siskolta lahjan niin siinä on näin pienelle ihan riittävästi. Vauvalle en ostanut mitään, on muutaman viikon ikäinen ja ei tajua joulusta vielä yhtään mitään.
Yksi teini, n. 150 € ja lisäksi n. 50 €:lla joulukalenteritavaroita (kosmetiikkaa, sisustusjuttuja, koruja, karkkia ym.). Lapsi saa myös sukulaisilta ja kummeilta rahaa ja lahjoja niin että toiveet tulee tosi hyvin täyteen, vaikkei se ollut edes tavoitteena.
600, teinityttö, hyötylahjoja lähes kaikki.
200e/lapsi ja aikuisia jo ovat, mutta pienet lahjat on mulla tapana antaa ja kovasti tykkäävät
14v poika, joka ei toivonut mitään, mutta ostin vaatetta namia ja hygienitarvikkeita, sekä 50e rahaa kuoressa.
Yht. 250e
Viime jouluna sai ps 5 konsolin pelkästää, josta oli haaveillut.
120 euroa maksoi kolmen alle kouluikäisen lahjat yhteensä.
Lapset jo täysi-ikäisiä, vanhemmalle Applen älykello ja uudet kuulokkeet, nuoremmalle iPhone (josta itse halusi maksaa 400e) eli meidän osuus n. 300e ja lisäksi kirja. Leffaliput kaikille neljälle niin käydään välipäiviä porukalla elokuvissa.
Molemmat kotona joulun pyhät eli ruoat ym kuuluu pakettiin 😉
Pojalle Iphone 15 Pro ja MacBook. Noin 3000€.