Antakaas mulle kauneusvinkkejä!
Eli ongelmana mustat silmänaluset jo usean vuoden ajan ja tuntuu, että vaan tummuvat koko ajan enemmän.
Oisko jotain tehokasta ainetta, joka auttais ongelmaan?
Toinen asia on finnit poskissa ja leuassa. Mitä niihin kannattais käyttää?
Mulla laitettiin hormonikierukka takas ja heti pukkas taas finnejä.. :-/
Kommentit (12)
jokin hyvä hoitosarja, jolla voisin itse kotona finnit hoitaa?
Koittaa ainakin eka!
Apteekista on myös saatavana voiteita finnien hoitoon.
Mustat silmänalukset voi peittää niille tarkotetuilla meikeillä.
Tosiaan kasvovettä en käytä, mutta laitan aina välillä sellaisen kuorivan kasvonaamion.
Mulla on tottapuhuen tuo kasvojen hoito aika retuperällä, kun en oikein edes tiedä miten kannattaisi hoitaa..
Ottaisin kyllä kiitollisena vastaan kaikki hoito-ohjeet ja kertokaa myös merkki jota kannattaa suosia! :)
Eikö mustiin silmänalusiin oo tosiaan mitään muuta keinoa kuin peittää meikillä? Mä kun käytän aika harvoin meikkiä..
" Käytätkö kasvovettä, millä peset ihosi? Entä kosteusvoide?
Apteekista on myös saatavana voiteita finnien hoitoon.
Mustat silmänalukset voi peittää niille tarkotetuilla meikeillä."
kun menin kosmetologille, hän kielsi käyttämästä kasvovettä ja kuorinta aineita, ellei ne ole jotain kunnon merkkiä ja joku asiantuntija sinulle valinnut. Kun saa ihon kuntoon voi vaihtaa merkkiä. Kannattaa käydä ainakin arvioittamassa ihotyyppisi asiantuntijalla, hän osaa kertoa mitä tuotteita ja kuinka hoidat.
Niin saako esim. suurimpien tavaratalojen kemikaaliosastolta asiantuntevaa opastusta?
Siis ihotyypistä ja siihen soveltuvista aineista?
Vai onko tuo kosmetologi ainoa vaihtoehto löytää oikeet aineet?
Nyt kun puheeks tuli, niin haluaisin kyllä tuon akneongelman lisäksi, sellaisen päivittäis/usein käytettävän setin jolla voisin pitää ihon muutenkin kunnossa.
Mulla kun ikääkin on jo runsas 30v, että pitäis varmaan ajatella tuota ihon kimmoisuuttakin... (kääk)
Ja jos itse haluutte antaa mulle jotain neuvoja, niin mulla on sekaiho.
Nenä ja posket rasvasia, muutoin melko kuiva.
ap
Jo muutaman yön jälkeen auttoi! Ja voide on Helena Rubinsteinin Gold Future eye reviver - hintaa tosin purkilla n. 80-90e :( mutta paras koskaan käyttämäni!
vaan ihotauti lääkäriin. Tavallinen TK lääkärikin voi kirjoittaa sinulle lääkekuurin (kahta eri lääkettä, toista laitetaan iholle aamuisin ja toista iltaisin) joka auttaa finneihin. Jos ongelma on paha (kuvailusi mukaan sinulla ei ole...) saat myös antibiootti kuurin joka kestää kolme kuukautta nautittavaksi.
Tuotteita on paha suositella, sillä jokaisen iho on omanlaisensa, vai yrityksen ja erehdyksen kautta löytää sopivimmat tuoteet. Huomioi myös se, että kun iho alkaa parantua, se menee ensin huonompaan kuntoon...! Eli epäpuhtaudet puskevat ihosta ulos -> finnejä pukkaa, ja moni vaihtaa siinä vaiheessa tuotetta " koska sain siitä vain finnejä" , mikä on osoitus tuotteen toimivuudesta. Vasta noin kuukauden käytön päästä huomaa, onko joku tuote auttanut iho ongelmaan.
Itselläni varsin samanlainen iho kun sinulla, ei tosin mustia silmänalusia. Käytän Erisanin puhdistus ainetta, hyvää ja halpaa, vaalean vihreä " tuubi" , jossa valkoinen korkki. Kerran viikossa, saunan yhteydessä kuorin kasvot Nivean kuorinta voiteella hellävaraisesti. Silmämeikit poistan ennen kasvojen pesua joko vauvaöljyllä, vaseliinilla, apteekin perusvoiteella ja vanulapulla.
Vaihtelen tilanteen mukaan päivävoidetta, kokeilen aina eri merkkejä. Ok ovat olleet Body shopin tuotteet, Lumenen mustaherukan tuoksuinen, ja apteekin päivä voiteet. Moni kaverini joilla finneihin taipumusta, kehuu Humektan voidetta parhaaksi, itse en pitänyt siitä, minun iholleni se ei sopinut, mutta moni vannoo sen nimeen...
Unohda kaikki " finni ihon tuotteet" , ne kuivattavat ihoa liikaa, myös finninen iho kaipaa kosteutta.
Itse en käytä yövoidetta, sillä annan ihon hengittää yöt. Jos jostakin syystä naamani on kuiva, silloin toki rasvaan naamani!;)
Osta vaikka apteekista geelipohjainen puhdistusaine, farmaseutit osaavat neuvoa.
Mistä tuota " Helena Rubinsteinin Gold Future eye reviveriä" saa ostettua?
Itse sitten jakelemassa neuvoja. Oletko kenties itse ihotautilääkäri?
alta, mikä meikkivoide tai peitevoide sopisi noihin silmänalusiin parhaiten. Mene ilman meikkiä, jotta myyjä näkee, millaista " sävyä" tulee saada piiloon ja osaa suositella oikeaa/oikean sävyistä tuotetta. Kaikki tuntemani ihmiset ovat löytäneet juuri Blascolta vastauksen ongelmaansa. Kaverini aknearpiseen ihoonsa, äitini punaisiin läiskiin kasvoissaan ja minä olen aikoinani parissa kuvauksessa (olen tehnyt jotain mallinhommia) peittänyt jopa tatuoinnin niillä...
Finnejä tuli synnytyksen jälkeen poskiin ja ohimoille. Menin kosmetologille, joka teki täyden puhdistuksen ( 2krt kävin)
Ostin samasta paikasta kosmetologin suosituksesta puhdistus aineet ja kyllä tehosivat!
Samoin kuulin silloin, että jos on kovin pahana iho, lääkäri voi myöntää antibiotti kuurin, on kuulema monille tehonnut, eri asia miten lääkäri ottaa ongelman.