Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! KAMPAAJAT/ VAALEAT av-mammat!! ov.

Vierailija
06.01.2007 |

Millä sävyllä/ minkä sarjan värillä saatte näteimmän vaalean hiusvärin? Värjäätkö itse vai kampaamossa?

Hyviä kampaamoita saa suositella ilomielin, ihan mistäpäin Suomea tahansa, sillä täällä missä tällä hetkellä asun, ei löydy yhtään ammattitaitoista kampaajaa, joka osaisi tehdä vaaleita hiuksia!

Eli ei kusenkeltaista eikä vitivalkoita vaan kaunis vaalea! Ongelmana on että tyvi jää hieman eriväriseksi kuin latva.

Suositelkaa!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kusenvaalea tmv :) Mulla on vähän vaaleampaa alla ja päälyosassakahta eri vaaleansävyä vielä.

Vierailija
22/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin tuo Kauneus ja Hius on? Onko Mervi/ Merja minkä ikäinen ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen Tivolille päin,Pekankatu 3 jos en väärin muista...

En tiedä tarkkaa ikää mut oiskohan noin 35v?? Ja Merja se on,varmasti,ei se voi mervi olla,koska kaverini nimi on Mervi ja muistasin sen jos ois sama nimi,Marja se sit on :)

Vierailija
24/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna tuon vanhahtavan nimen hämätä,hän on kai ostanut putiikin nimineen,itse luulin alussa kun menin eka kerran,et siellä ois joku vanha " akka" (en saanut silloin muualle aikoja ja oli Hätätilanne,heh..),mutta oli tosi positiivinen yllätys. Viihtyisä ja rento kampaamo,allergiaystävällinen ja kampaaja itse tosi mukava!!

Vierailija
25/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä sataa p*kaa niskaan jos jotain kyselee:)

ap