Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! KAMPAAJAT/ VAALEAT av-mammat!! ov.

Vierailija
06.01.2007 |

Millä sävyllä/ minkä sarjan värillä saatte näteimmän vaalean hiusvärin? Värjäätkö itse vai kampaamossa?

Hyviä kampaamoita saa suositella ilomielin, ihan mistäpäin Suomea tahansa, sillä täällä missä tällä hetkellä asun, ei löydy yhtään ammattitaitoista kampaajaa, joka osaisi tehdä vaaleita hiuksia!

Eli ei kusenkeltaista eikä vitivalkoita vaan kaunis vaalea! Ongelmana on että tyvi jää hieman eriväriseksi kuin latva.

Suositelkaa!!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nutrisen värinpoistoaineella ja tulee nätin vaalea. Ei keltainen, eikä " valkoinen" vaan ihanan luonnollisen näköinen.

Olen vaalentanut punertavat, ruskeat, melkein mustat aina tuolla värillä ja hyvä on tullut.

Erittäin harvoin tarvitsee vaalentaa 2krt peräkkäin, kerran vaalensin vielä seuraavana päivänä uudestaan. Ja ei hiukset mitenkään rasittunut.

Vierailija
2/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, oletpa moukka!!

olisin todella kiitollinen kampaajan vastauksesta:)!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene liikkeeseen vaalennuttamaan, ja säästä sitten jossain muussa.

Vierailija
4/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee hätä sulla täällä miten päästä blondix.

Hoh-hoh

Vierailija
5/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eli lähinnä kampaamoista ja hyvistä kampaajista suosituksia kyselen! Tai kampaamoväreistä, millä sarjalla onnistuu. Olen niin monta kertaa kokeillut, etten enää viitsi kokeilla, koska kampaamoissa on hirveitä eroja.

t. ap

Vierailija
6/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää lauseesi särähti korvaan:

" täällä missä tällä hetkellä asun, ei löydy yhtään ammattitaitoista kampaajaa, joka osaisi tehdä vaaleita hiuksia!"

kuulostat siltä että on ihan sama mihin kampaamoon menet, niin et tuu joka tapauksessa olemaan tyytyväinen.

kampaamoissa ja kampaajissa on toki eroja, mutta en usko etteikö ammattilaiset osaisi työtään. Edes osa heistä.

Vierailija
7/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun 2000 asukkaan paikkakunnalla keskellä ei-mitään. kahdesti olen koittanut jotain paikallista ja lopputulos kusenkeltainen tai violettiin vivahtava :(

joten apua todella kaipaan, huvikseni en tätä kirjoittele.

ap

Vierailija
8/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä värinen oma tukkasi on? tumma vissiin. silloin lopputulos on helposti kellertävä. t.13

Vierailija
9/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö olekin ärsyttävää kun kaipaa apua ja kaikki vaan v-tuilee!

Vierailija
10/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen et kampaajilla on paremmat värit vaalennukseen kuin kaupassa

Vierailija
11/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnittelette värin huolella kampaamossa.

Vierailija
12/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kampaajalle olen ilman muuta menossa!!

saa suositella mistä päin vaan, sillä reissaan kovasti lappi-pohjanmaa-pääkaupunkiseutu työmatkoillani!

ap

Vierailija
13/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hän osaa sekoittaa väriisi mukaan violettia ja/tai harmaata, joka taittaa keltaisuuden pois.

Mulla on niin rankan violetti vaalennusväriseos, että jos sen laittaisi punapigmentittömään tukkaan, väri muistuttaisi Milla Magian kuontaloa.

Vierailija
14/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin tuloksena on ns venäjänkeltainen tukka.

Vierailija
15/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalennusVÄRIÄ ja levitä se vain tyvikasvuun. tuhkanvaaleaa tai grafiitin vaaleaa. tai mene kampaajalle ja kerro ongelmasi.

Vierailija
16/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vastailee kampaaja..

en kyllä tosin paljasta mistä kirjoittelen, sattuneesta syystä. .

Mutta, joskus se vain on niin, että menee muutama käynti kerta samalla kampaajalla, ennenkuin löydetään just sulle sopiva vaalennusväri.

Kaikkien hiuksissa ei toimi samat vaalennusvärit ollenkaan.

Joskus joidenkin asiakkaiden kohdalla on vaalennettava tyvi vaalennusjauheella ja sitten vielä tehtävä värin taitto. Joillain on niin paljon punapigmettiä, että tuloksena on pakostakin tipunkeltainen tyvi.

Mutta useimmissa tapauksissa, kuten myös sinun kohdallasi (kerroit että olet luonnostaan vaalea) toimii nämä vaalennusvärit.

Itseni mielestä kauniita vaalennuksia tulee kaduksen ja wellan väreillä. Tuhka 11 . Sarja (erikoisvaalennusvärit on 11 sarjaa tai 12 tai 13)

tai erittäin vaalea kultahiekka. Jos näkyy vielä keltaisuutta. Siihen voi laittaa päälle taiton, eli sitä keltaisen vastaväriä. Kaduksella on 10/ 8 jolla tulee kaunis puhtaan vaalea. kultahiekan sävy on 10 / 36.

Vierailija
17/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt minulla on laitettu koko päähän wellan sävy 10,6? silti tyvi hieman erivärinen...ei pahasti, mutta kun valossa katsoo niin näkyy...

mitä wellan sävyä suosittelet jatkossa? onko siis kyseessä väri, sävy vai mikä? jos ensi kerralla laittaisi tyven ja lopuksi levittäisi väriä tuon hieman kultaisemman päälle..

nyt heti etsimään sopivaa kampaamoa!

ap

Vierailija
18/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laittaisin sinulle tyveen 11 / 1 ja sävyksi 9 / 36 vain loraus ja 9 % hapete, sitten pituuksiin kevytvärinä 10 / 36 ja sitä sekoitetaan myös tyveen että tulis tasainen. näin tulis hyvä, kaunis ja luonnollinen.

Vaadi aina kampaajalta sävy myös pituuksiin jos tyvi on erivärinen!

Vierailija
19/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsinki

rovaniemi

oulu

Vierailija
20/25 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaaja, olihan noi wellan sävyjä?