Paketointityylisi?
miten paketoit yleensä? samalle henkilölle kaikki samaan lahjapaperiin, vai eri paperit?
itse ostin muutaman lahjan miehelleni, aluksi ajattelin että erilaiset paketit olisi kivannäköistä, mutta onko yhteneväiset sittenkin paremmat?
first world problems.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kuusen alla pitää olla erilaisiin paperiin käärittyjä lahjoja. Jos lahjoja ei laita kuusen alle niin sitten ei ole niin väliä...
Vanhana kalatiskin myyjänä paketoin kaikki lahjat niinkuin paketoisin 600g palaa savulohifilettä.
pitäisikö niiden pakettien sitten sopia yhteen? nyt jotkut on modernimman tyyliset, ja toiset taas perinteiset...pitäisikö pyrkiä johonkin yhteen tyyliin
Mä ostan yleensä kahdenlaista paperia, toisiinsa sopivia ja paketoin saman saajan paketit erilaisiksi. Tänä vuonna toiset paketit on vihreäkuvioisia ja niissä on vihreä paksu nauha, toiset paketit yksivärisiä vihreitä ja niissä punainen paksu nauha.
Mä tykkään aika pelkistetystä tyylistä eli ei mitään riemunkirjavan värikästä eikä etenkään niitä kamalia kiiltäviä nauhoja vaan juuttinarua.
Tosin mulla ei ole ketään kenelle ostaa joululahjaa niin en saa sitten paketoidakaan. Ja nimenomaan en saa, koska minusta tuo on kivaa ja olen joskus tehnyt jopa sellaista työtäkin jossa paketoitiin lahjaksi liki kaikki myymämme tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään aika pelkistetystä tyylistä eli ei mitään riemunkirjavan värikästä eikä etenkään niitä kamalia kiiltäviä nauhoja vaan juuttinarua.
Tosin mulla ei ole ketään kenelle ostaa joululahjaa niin en saa sitten paketoidakaan. Ja nimenomaan en saa, koska minusta tuo on kivaa ja olen joskus tehnyt jopa sellaista työtäkin jossa paketoitiin lahjaksi liki kaikki myymämme tuotteet.
Osta itsellesi. Oikeasti.
Kuusen alla pitää olla erilaisiin paperiin käärittyjä lahjoja. Jos lahjoja ei laita kuusen alle niin sitten ei ole niin väliä...
Vanhana kalatiskin myyjänä paketoin kaikki lahjat niinkuin paketoisin 600g palaa savulohifilettä.