Helsinki ja kik?
Olen sinkkunainen ja pari kertaa hankkinut seksikaverin netistä. Asun pienellä paikkakunnalla. Sain puoli vuotta sitten työn Helsingistä, joten vietän siellä paljon aikaa.
Olen yrittänytkin löytää täältä seksiseuraa, mutta kaikki kolme viestittelyn alkua ovat kaatuneet siihen, että minulta pyydetään puhelinnumeroa viestittelyyn.
Itse en todellakaan halua antaa numeroani ventovieraalle, vaan haluan vaihtaa kuvat ja viestit anonyyminä. Tämä ihan turvallisuussyistä. Esim kik sovellus on helppo ja hyvä tähän.
Onko minulla ollut vain huono onni, vai onko Helsingissä jotenkin eri käytäntö viestittelyssä? T. Sinkku tyttö 32 v
Kommentit (21)
Miksi et ole Tampereella? Täällä osataan tuota kikkiä käyttää... ;()
Täälä helsingissä näytetään ja käytetään kikkeliä mieluummin kuin kuvia kikillä
Alkaahan tuo kik jo vähän olla "last season". Nuoriso käyttää nykyään SnapChatia. Olen aikanaan käyttänyt kikiä, joten mulle sen lataaminen ei olisi ongelma, vaikka suhtaudunkin uusiin softiin aika varautuneesti.
Nimellinen ja anonyymi deittailu on vähän erilaista. Riippuu vähän aiheista, mitä haluaa sanoa ventovieraalle nimellään.
En osaa sanoa onko jossain muualla kik yleisemmin käytössä kuin täällä.
Syntistä on meininki nykyään, vaikka ei mitenkään uskonnollinen itse ole. Pelkkää seksiä ja alapääjuttuja nykyään joka paikassa. Ei taida enää mikään tuntua miltään nykyaikuiselle.
Aloittaja täällä. Tiedän, että kik on jo vähän menneen talven lumia. Pitää asentaa snap chat, vaikkei sille ole ollut tähän asti käyttöä. Tuntuu ihmeelliselle, että ihmiset jakaa puhelinnumeroaan nykypäivänä ilmeisen helposti. Tai sitten miehet on rohkeampia kuin naiset.
Seurustelusuhde olisi aivan eri asia. Mutta kuten jo aloituksessa tuon ilmi, etsin vain säännöllistä seuraa seksihommiin.
Tutustuin tuohon snappiin. Eihän se ole mitenkään anonyymi. Aika huono vaihtoehto
Mikä siinä kik:issä sitten on vikaa ? Käsittääkseni toimii hyvin ja on anonyymi. Vai onko se niin harvinainen nykyään? Nopeastihan kaikki appit lataa jos tarvii ??
Snäppiä taitaa käyttää teinit ja ehkä jotkut parikymppiset. Kikiä käyttää kyllä mielestäni aika monet Helsingissä. Pääosin he taitavat kyllä olla sarjadeittailijoita ja irtosuhteilijoita.
Jos oma numero on salainen, niin kai sen voi toiselle antaa. Jos tulee ongelmia, niin henkilön voi blokata. Ei kukaan pelkällä numerolla pitkälle pötki. Enemmän näen ongelmia siinä, että ihmiset jakavat somessa tosi paljon itsestään ja elämästään.
Tietenkin voi hankkia prepaid-numeron deittailua varten, moneen puhelimeen kun voi laittaa kaksi simiä.
Hei sinkku 32v Tyttö..Täällä kiva 42vee..laita sähköpostii: juharuotsalainen482@gmail.com
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Täällä hki on naisia ihan omasta takaa, suurinta huutoa ei ole kiimaiset nartut jostain pikkupaikkakunnalta!
En todellakaan anna puhelinnumeroani yhdellekään miehelle ennen kuin olemme tavanneet. Sillä saa selville nimeni ja osoitteeni. Vaikka nyt laittaisin numeroni salaiseksi, ei voi tietää kauanko kestäisi ennen kuin se olisi kaikista mahdollisista hakemistoista poistunut, jos koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja täällä. Tiedän, että kik on jo vähän menneen talven lumia. Pitää asentaa snap chat, vaikkei sille ole ollut tähän asti käyttöä. Tuntuu ihmeelliselle, että ihmiset jakaa puhelinnumeroaan nykypäivänä ilmeisen helposti. Tai sitten miehet on rohkeampia kuin naiset.
Seurustelusuhde olisi aivan eri asia. Mutta kuten jo aloituksessa tuon ilmi, etsin vain säännöllistä seuraa seksihommiin.
Ennen oli ihan puhelinluettelotkin käytössä, siellä ne oli ihmisten puhelinnnumerot kaikkien nähtävillä.
Mikä sun kik? Voin tulla viestittelee.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun kik? Voin tulla viestittelee.
Se on: kik kik kikuli kik.
Vierailija kirjoitti:
Täällä hki on naisia ihan omasta takaa, suurinta huutoa ei ole kiimaiset nartut jostain pikkupaikkakunnalta!
Saattaa olla omasta takaa joo..mutta me jotka laatua arvostetaan niin me haetaan pikkupaikkakunnan naiset
Ilmaista tussua on tarjolla, mutta syötti ei vedä, koska miehet eivät halua/viitsi asentaa appia ilmaisen tussun takia. Joku tässä nyt mätää.
Ja vielä lisäys. Olen siis kysynyt jotain anonyymiä tapaa vaihtaa kuvia. Ei tarvitse olla tuo kik. Silti henkilöt eivät edes vaivaudu lataamaan sovellusta. Yhdellä jopa se oli ja silti halusi watsapp viestittelyä. Voisin antaa puhelinnumeron ehkä kahden tapaamisen jälkeen