Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänää vähä huono fiilis mutta se on silti lähdettävä treenaamaan

Vierailija
20.12.2023 |

Mitään tekosyitä ei ole eikä tule! En ole koskaan treenin jälkeen ajatellut että ei olisi pitänyt tehdä sitä!

Hyvää Keskiviikkoa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, että treenin jälkeen on yleensä hyvä olo. Mä kyllä en silti pidä tuosta tekosyy-ajattelusta ja on kyllä tilanteita, jolloin olen treenin jälkeen todennut, että olipa paska treeni. Esim. olen oppinut, että jos on nukkunut huonosti, niin ei ainakaan kannata raskasta treeniä vetää siihen, vaan himmailla. Todella huonosti nukutun yön jälkeen jätän väliin, eikä ole sekään koskaan kaduttanut, kun on sitten jaksanut seuraavalla kerralla taas hyvin. 

Mä olen nyt kohta 20 vuotta käynyt säännöllisesti salilla, joten olen oppinut kuuntelemaan kehoni viestejä. Mun tavoite on olla hyvässä kunnossa 80-vuotiaana ja sen tavoitteen saavuttamiseen ei riitä pelkkä treeni, vaan siihen vaaditaan kokonaisvaltainen lähestymistapa, jossa otetaan huomioon niin henkinen kuin fyysinen kuormitus ja kohtuus kaikessa. 

Vierailija
2/2 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus mennyt treenaamaan flunssan jälkeen ja todennut että ei vielä jaksa. Tärkeintä on, että ei lannistu väliin jäämisistä vaan jatkaa aina vaan! Treenaamaan on yleensä kiva mennä, eikä se ole pakkopullaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme