Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako koronassa mennä töihin jo oman voinnin mukaan?

Vierailija
19.12.2023 |

Tarvitseeko enää testata edes, jos tulee kipeäksi, vaan voiko oman voinnin mukaan mennä töihin? 

Olin kyllä kuumeessa, 38,0, joten en mene huomenna töihin? Testin mukaan on korona. Mutta jos on vaikka yksi kuumeeton päivä, voiko jo mennä sitten töihin, vaikka olisi vielä flunssa? 

Miten teillä töissä toimitaan? 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parissa viikossa kuollut 700 koronaan.

www.koronatilastot.fi

Niin. Sellaista on elämä, että vanhukset ja muuten heikot kuolevat. Tuossakaan ei ole mitään ihmeellistä. 

Tiedän jo kaksi tapausta jossa kaksi perustervettä nuorempaa ihmistä on kuollut koronaan. Toinen oli alle 40v ja kolme rokotusta ja kuolinsyy oli korona. Toinen oli 30v. Molemmat olivat kärsineet kovista oireista. Näistä ei vain kerrota lehdissä. 

Niin. Kuten sanottu, sellaista on elämä. Vanhukset JA MUUTEN HEIKOT kuolevat virustauteihin. Ei mitään uutta tässäkään asiassa. Niin on ollut aina. 

Vierailija
22/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummini kuoli viikko sitten koronaan. Sai tartunnan palvelutalon hoitajalta, joka tuli töihin kun oireet sallivat. Itse kärsin vieläkin koronan aiheuttamista rytmihäiriöistä. Mummi oli hyväkuntoinen ja meidän piti viettää yhdessä joulua. Oksettaa kun ihmiset eivät välitä mitä tartunta voi muille aiheuttaa.

Selkeästi ei ollut hyväkuntoinen, kun flunssavirus koitui kohtaloksi. Vanhuksilla herkästi mikä tahansa flunssa on se viimeinen tauti. 

No ei Korona ole mikään " perus" flunssavirus, kuten esim rinovirus! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummini kuoli viikko sitten koronaan. Sai tartunnan palvelutalon hoitajalta, joka tuli töihin kun oireet sallivat. Itse kärsin vieläkin koronan aiheuttamista rytmihäiriöistä. Mummi oli hyväkuntoinen ja meidän piti viettää yhdessä joulua. Oksettaa kun ihmiset eivät välitä mitä tartunta voi muille aiheuttaa.

Selkeästi ei ollut hyväkuntoinen, kun flunssavirus koitui kohtaloksi. Vanhuksilla herkästi mikä tahansa flunssa on se viimeinen tauti. 

No ei Korona ole mikään " perus" flunssavirus, kuten esim rinovirus! 

On se. 

t. koronan kolmesti sairastanut

Vierailija
24/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohje sama kuin flunssassa, katso thl.n sivuilta.. mielestäni siellä luki et kaksi selkeästi parempaa päivää ja oireet voi jatkua pitkäänkin

Vierailija
25/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me , Myself, and I   !!!

Minä, Minä , Minä  !!!

Vierailija
26/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ohje sama kuin flunssassa, katso thl.n sivuilta.. mielestäni siellä luki et kaksi selkeästi parempaa päivää ja oireet voi jatkua pitkäänkin

Miten pihalla ihmiset nykyisin ovat, kun tarvitsevat joltain thl:ltä ohjeet, että osaavat toimia sairastapauksessa? Ennen riitti ihan järjen käyttö. 

Vierailija
27/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saako? Jotkut työnantajathan jopa vaativat tulemaan töihin koronassa, jos oireita ei ole tai jos oma vointi sallii työnteon. Tuostahan oli vähän aikaa sitten uutisissakin.

Vierailija
28/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me , Myself, and I   !!!

Minä, Minä , Minä  !!!

Ja tuo kommentti sille joka hehkutti että on sairastanut Koronaa kolme kertaa " tavisflunssana" !

Vierailija
29/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

www.koronatilastot.fi

Niin. Sellaista on elämä, että vanhukset ja muuten heikot kuolevat. Tuossakaan ei ole mitään ihmeellistä. 

Tiedän jo kaksi tapausta jossa kaksi perustervettä nuorempaa ihmistä on kuollut koronaan. Toinen oli alle 40v ja kolme rokotusta ja kuolinsyy oli korona. Toinen oli 30v. Molemmat olivat kärsineet kovista oireista. Näistä ei vain kerrota lehdissä. 

Minä tiedän myös yhden yksisarvisen hyökkäykseen kuolleen Suomessa sekä yhden tulivuoren purkaukseen kuolleen Suomessa. Näistäkään ei vain kerrota lehdissä.

Vierailija
30/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että saako? Jotkut työnantajathan jopa vaativat tulemaan töihin koronassa, jos oireita ei ole tai jos oma vointi sallii työnteon. Tuostahan oli vähän aikaa sitten uutisissakin.

Oireeton ei ole sairas, joten tietenkin silloin mennään töihin. Niin on tehty aina. Korona on muuntunut jo niin lieväksi, että turha siitä enää on vauhkota. Suurimmalla osalla oireet vastaavat lievää flunssaa. Ja joo, on myös vakavampia oireita, mutta niin voi olla tavanflunssassakin. Silti kukaan ei jää kotiin flunssan sairastettuaan, jos ei ole enää oireita. 

Vierailija
31/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin töihin nauramaan hysteerikoille minkä yskimiseltä pystyisin. 

Vierailija
32/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me , Myself, and I   !!!

Minä, Minä , Minä  !!!

Ja tuo kommentti sille joka hehkutti että on sairastanut Koronaa kolme kertaa " tavisflunssana" !

En minä mitään hehkuttanut. Kerroin vain oman kokemukseni. Ja sama kokemus on kaikilla muillakin, joiden tiedän koronassa olleen.

t. se kenelle raivoat

Vierailija
33/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kuolee tieliikenteessä 200 ihmistä ja poliisissa mietitään sakotuksen rajan laskua.

Korona on ihan eri mittasuhteissa ja mitään ei tehdä.

Vierailija
34/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kuolee tieliikenteessä 200 ihmistä ja poliisissa mietitään sakotuksen rajan laskua.

Korona on ihan eri mittasuhteissa ja mitään ei tehdä.

Tehdäänhän. Täälläkin joka päivä panikoidaan koronasta. 

Vierailija
35/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

THL, tuo vähättelyn ja viivyttelyn kehto. Jos pandemia jotain opetti, niin sen, että THL:n osaamiseen ei kannata luottaa. Ja aivan pandemian alla THL alkoi julistaa, että sisäilmaongelmista oireilu on vain oman mielen tuottamaa harhaa - rakentamisen laadussa ei ole mitään vikaa. Sopisi paremminkin Venäjälle tai Pohjois-Koreaan tuollainen virasto.

Vierailija
36/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

www.koronatilastot.fi

Silti juuri Suomessa on väkilukuun suhteutettuna Euroopan korkein koronakuolleisuus. Onko meillä muka eniten vanhoja ja heikkoja Euroopassa vai emmekö osaa toimia oikein pandemiassa? Veikkaisin jälkimmäistä, koska aika hapuilevaa koronan torjunta on ollut koko ajan.

Vierailija
37/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkö joku oikeasti kotiin terveenä eli oireettomana? Kuinka pitkään sellaiset lusmuilevat? 

Vierailija
38/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin kuukausi sitten kovan koronan ja puoliso oli yhtä sairas, nyt sitten longcovid-oireet jääneet. Tämä tauti ei todellakaan ole leikin asia. Lähisukulaisen perusterve urheilua harrastanut mies sairasti taudin vuosi sitten, eikä pysty käymään edes kävelylenkeillä longcovidin vuoksi. On todella erikoista, että yllättäen tätä tautia ei enään pidetä yleisvaarallisena, vaikka tappaa ja vammauttaa ihmisiä edelleenkin iästä riippumatta.

Vierailija
39/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oireeton ei ole sairas, joten tietenkin silloin mennään töihin. Niin on tehty aina. Korona on muuntunut jo niin lieväksi, että turha siitä enää on vauhkota. Suurimmalla osalla oireet vastaavat lievää flunssaa. Ja joo, on myös vakavampia oireita, mutta niin voi olla tavanflunssassakin. Silti kukaan ei jää kotiin flunssan sairastettuaan, jos ei ole enää oireita. 

Lievä? Muutamassa viikossa satoja kuolleita! Taivas teitä tyhjäpäitä, mutta kai elämä on helppoa, kun heittäytyy tyhmäksi ja tietämättömäksi.

Vierailija
40/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

www.koronatilastot.fi

Silti juuri Suomessa on väkilukuun suhteutettuna Euroopan korkein koronakuolleisuus. Onko meillä muka eniten vanhoja ja heikkoja Euroopassa vai emmekö osaa toimia oikein pandemiassa? Veikkaisin jälkimmäistä, koska aika hapuilevaa koronan torjunta on ollut koko ajan.

Osaamme toimia oikein hyvin. Tai suurin osa osaa. Sitten on sinunlaisiasi koronapsykoosiin sairastuneita, joiden päähän ei mahdu muuta kuin korona. Aiotko viettää loppuelämäsi vauhkoamalla ja panikoimalla?