Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako koronassa mennä töihin jo oman voinnin mukaan?

Vierailija
19.12.2023 |

Tarvitseeko enää testata edes, jos tulee kipeäksi, vaan voiko oman voinnin mukaan mennä töihin? 

Olin kyllä kuumeessa, 38,0, joten en mene huomenna töihin? Testin mukaan on korona. Mutta jos on vaikka yksi kuumeeton päivä, voiko jo mennä sitten töihin, vaikka olisi vielä flunssa? 

Miten teillä töissä toimitaan? 

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole töissä, mutta miksi ihmeessä menisit tartuttamaan. 

Vierailija
2/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hyvinvointialueella töissä ja meidän ohje on että voinnin mukaan, joten miksipä et voisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN 

Vierailija
4/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeen mukaan noin, mutta sitten on vielä sellainen asia kuin etiikka. Tartuta muita niinkuin haluaisit itseäsi tartutettavan.

Vierailija
5/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos olen koronassa vain vähän flunssainen, ei ole kuumetta ja olo muutenkin mukiin menevä, voisin mennä töihin?

Toki kuumetta oli sen verran, etten tietenkään mene tartuttamaan, että odottelen kyllä rauhassa, kun kuume on väistynyt kunnolla ja olo alkaa vähän parantua. 

Vierailija
6/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi " kivaa" Ap,n työkavereille, Koronaa Jouluksi. Pysy Kotona.

Vierailija
7/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy esihenkilöltäsi. Meillä on ohje, että töihin vaan heti kun vointi sallii. 

Vierailija
8/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna sun täytyy mennä kipeänä töihin sairastuttamaan työkavereita ja pomoja ettet jää ilman päivän palkkaa. Hallituksen päätös EKn pyynnöstä.

Vierailija
9/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö korona sinulta kyvyn käyttää aivojasi? Ei nimittäin pitäisi olla aikuiselle ihmiselle mitenkään vaikeaa ihan itse selvittää täällainen asia käyttämällä aivojaan. 

Vierailija
10/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikö korona sinulta kyvyn käyttää aivojasi? Ei nimittäin pitäisi olla aikuiselle ihmiselle mitenkään vaikeaa ihan itse selvittää täällainen asia käyttämällä aivojaan. 

Suomalaiset ovat enimmäkseen laumasieluja, mikä on sinänsä huvittavaa, koska kulttuurimme kuuluu suuremman etäisyyden pitäminen kuin etelämpänä Euroopassa.

Vierailija
11/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin aikaistetun joululoman ja olisin loppuviikon saikulla. Ensi viikon olen lomalla joka tapauksessa. 

Vierailija
12/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina töissä oli kylmä ja illalla nousi 38,5 kuume, kesti vrk , korona, ohjeet terv huollosta 5pv karanteeni. 

Vierailija
13/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa viikossa kuollut 700 koronaan.

www.koronatilastot.fi

Vierailija
14/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

www.koronatilastot.fi

Niin. Sellaista on elämä, että vanhukset ja muuten heikot kuolevat. Tuossakaan ei ole mitään ihmeellistä. 

Vierailija
15/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini kuoli viikko sitten koronaan. Sai tartunnan palvelutalon hoitajalta, joka tuli töihin kun oireet sallivat. Itse kärsin vieläkin koronan aiheuttamista rytmihäiriöistä. Mummi oli hyväkuntoinen ja meidän piti viettää yhdessä joulua. Oksettaa kun ihmiset eivät välitä mitä tartunta voi muille aiheuttaa.

Vierailija
16/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

www.koronatilastot.fi

Koronaan ja koronaan. Vieläköhän on tapana tilastoida esim. autokolarissa kuolleen koronakuolleiksi, jotta saadaan "kaunisteltua" tilastoja. 

Vierailija
17/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

www.koronatilastot.fi

Niin. Sellaista on elämä, että vanhukset ja muuten heikot kuolevat. Tuossakaan ei ole mitään ihmeellistä. 

Tiedän jo kaksi tapausta jossa kaksi perustervettä nuorempaa ihmistä on kuollut koronaan. Toinen oli alle 40v ja kolme rokotusta ja kuolinsyy oli korona. Toinen oli 30v. Molemmat olivat kärsineet kovista oireista. Näistä ei vain kerrota lehdissä. 

Vierailija
18/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään töihin tartuttamaan muita! Ei ihme että korona leviää taas kun ei malteta sairastaa kotona. Joka puolella ihmiset köhii,räkii ja levittää tautia!!

Vierailija
19/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummini kuoli viikko sitten koronaan. Sai tartunnan palvelutalon hoitajalta, joka tuli töihin kun oireet sallivat. Itse kärsin vieläkin koronan aiheuttamista rytmihäiriöistä. Mummi oli hyväkuntoinen ja meidän piti viettää yhdessä joulua. Oksettaa kun ihmiset eivät välitä mitä tartunta voi muille aiheuttaa.

Selkeästi ei ollut hyväkuntoinen, kun flunssavirus koitui kohtaloksi. Vanhuksilla herkästi mikä tahansa flunssa on se viimeinen tauti. 

Vierailija
20/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

www.koronatilastot.fi

Tiedän jo kaksi tapausta jossa kaksi perustervettä nuorempaa ihmistä on kuollut koronaan. Toinen oli alle 40v ja kolme rokotusta ja kuolinsyy oli korona. Toinen oli 30v. Molemmat olivat kärsineet kovista oireista. Näistä ei vain kerrota lehdissä. 

Oikein kaksi tiedät? IIK APUA PANIIKKI!