Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö noita matkoja järjestetään joissa keski ikäisiä miehiä tutustetaan paikallisiin naisiin?

Vierailija
19.12.2023 |

Eli tuollaisia mitä se sir vili joskus aikoinaan järjesti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Juna vie vielä Helsingin tyttöjä Kuopioon tutustumaan äidin ja isän kanssa eläviin poikamiehiin. 

Vierailija
2/9 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Juna vie vielä Helsingin tyttöjä Kuopioon tutustumaan äidin ja isän kanssa eläviin poikamiehiin. 

Onko kyseessä j ännätytöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöss

Vierailija
4/9 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisi järjestänyt matkoja miehille... eikö hän lähinnä itse käynyt filippiineillä keräämässä vaimomatskut, jotka sitten lennättää Suomeen? Jossain vaiheessa oli puhetta, että hän olisi itse koeajanut kaikki ehdokkaat. En tiedä oliko liioittelua.

Vierailija
5/9 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista, että olisi järjestänyt matkoja miehille... eikö hän lähinnä itse käynyt filippiineillä keräämässä vaimomatskut, jotka sitten lennättää Suomeen? Jossain vaiheessa oli puhetta, että hän olisi itse koeajanut kaikki ehdokkaat. En tiedä oliko liioittelua.

Sittenhän oli hyvä että koeajoi ne jos sulhaset eivät vaivautuneet itse paikan päälle. Muutenhan tulisi kalliiksi jos lahnat pitäisi lennättää suomesta asti takaisin.

Vierailija
6/9 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai tutustumaan keski-ikäisiin naisiin? eei helekutti, siihen leikkiin ei pidä kenenkään erehtyä. ajatelkaas: keski-ikäinen nainen, todennäköisesti eronnut, lapset maailmalla, erossa katkeroitunut, voimaantunut, itsenäinen vahva nainen. kiloja kertynyt ja maan vetovoima saanut yliotteen kehosta, meikkiä kuluu enemmän kuin kittiä toyotan mark II helmoihin, eikä siitä ole merkittävää apua. ja kaiken lisäksi vaatimuslista miehelle on pitempi kuin nälkävuosi. näin keski-ikäisenä, naimisissa olevana naisena voin sanoa kokemuksella, että sinkku ystävättäreni ovat sellaista seuraa, etten edes minä jaksa niitä. jatkuvaa rutinaa kaikesta. jokaisella on myös kissoja...

Vierailija
7/9 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai tutustumaan keski-ikäisiin naisiin? eei helekutti, siihen leikkiin ei pidä kenenkään erehtyä. ajatelkaas: keski-ikäinen nainen, todennäköisesti eronnut, lapset maailmalla, erossa katkeroitunut, voimaantunut, itsenäinen vahva nainen. kiloja kertynyt ja maan vetovoima saanut yliotteen kehosta, meikkiä kuluu enemmän kuin kittiä toyotan mark II helmoihin, eikä siitä ole merkittävää apua. ja kaiken lisäksi vaatimuslista miehelle on pitempi kuin nälkävuosi. näin keski-ikäisenä, naimisissa olevana naisena voin sanoa kokemuksella, että sinkku ystävättäreni ovat sellaista seuraa, etten edes minä jaksa niitä. jatkuvaa rutinaa kaikesta. jokaisella on myös kissoja...

Kyllä noilla vaimonhaku matkoilla ne naiset voivat olla hyvinkin nuoria.

Vierailija
8/9 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne etsitään nykyään itse netistä tai Pattayan baarista.

Vierailija
9/9 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä toiminta ole siirtynyt nettiin.