Muutto kaupungista pienelle paikkakunnalle
Olemme asuneet täällä asunnossa jonkin aikaa ja tuntuu että vastaanotto ei ole ollut mikään ilonaihe. En tiedä miksi naapurit ei moikkaa.. Vaikka harvoin heitä näkyy mutta ei ole kukaan mokannut minulle kertaakaan.. Olen yrittänyt olla ystävällinen itse mutta turhaan.. En moikkaa enää sellaisia ihmisiä jotka eivät takaisin moikkaa.. En ymmärrä miksi kaupungissa oli puheliaampaa porukkaa kuin täällä.. En tunne ketään täältä ja olen hieman yksinäinen.. Olen yliajattelija jonka pitäisi lopettaa liiallinen yliajattelu ja jättää he täysin omaan arvoonsa jotka eivät tervehdi. Törkeää käytöstä vaan tuijottaa ja kävellä ohi sanomatta mitään, kattoosi eteensä eikä minuun päin. Huoh kyllästynyt ihmisiin ja heidän käytökseensä muita kohtaan.
Kommentit (3)
Mä kyllä tervehdin, mutta en halua tutustua. Sain tosi rasittavan naapurin, muutti kaupungista tänne. Aina kun aamulla kiirehdin töihin, jäisi juttelemaan. Rasittavaa.
Niin se näyttää menevän kun muuttaa jollekin pikku paikkakunnalle. On kokemusta. Kieltämättä oli vähän alien olo ja muutin takaisin isompaan kaupunkiin. Kyllä kai joku sellainen pikku paikkakunta olis ihan ok, missä on paljon muualta tulleita, esim joku Lapin lomakeskus paikkakunta, tms.