Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko influenssa olla muka niin lievä, että aiheuttaa vain lämpöilyä ja ripulia?

Vierailija
19.12.2023 |

Kesti kaksi päivää ja meni ohi. Nyt kuitenkin influenssa testi näyttää positiivista, korona oli nega.

Tarkoituksena oli mennä "jouluvierailulle" sairaalaan, mutta en tietenkään mene.

Ihmettelen vain, että kuinka oireeni olivat niin lievät? En hakenut edes influessa rokotusta. En ole ikinä sellaista ottanut.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Joillakin vastustuskyky on niin hyvä, että ei nouse korkeaa kuumetta. Kuulostaa juurikin influenssalta, oireineen.

Vierailija
2/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain influenssarokotuksen jälkeen tuollaisen pariksi päiväksi. 

Vierailija
4/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi olla, voi jopa olla oireeton tartuttaja.

Vierailija
5/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän flunssa koskaan tee naisille tuon suurempia oireita

Vierailija
6/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset yleensä ovat oireettomia tartuttajia. flunssa tekee vain miehille vakavia oireita

Vierailija
7/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän flunssa koskaan tee naisille tuon suurempia oireita

Flunssastahan ei ollut kyse🤯

Vierailija
8/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset yleensä ovat oireettomia tartuttajia. flunssa tekee vain miehille vakavia oireita

Kylläpä se testosteroni tekeekin miehestä heikon. Sen seurauksena miehet tekevät järjettömiä väkivallantekoja ja vastustuskyky infektioita vastaan on onneton.

Vierailija
9/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain influenssarokotuksen jälkeen tuollaisen pariksi päiväksi. 

Ilmeisesti niin pitää tullakin. Mulla on myös yleensä pari päivää tuollainen olo, ei välttämättä lämpöilyä.

Vierailija
10/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Influenssa on niin kova että tuntuu. Tuo on jotakin perusflunssaa.

Vierailija
11/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä se testosteroni tekeekin miehestä heikon. Sen seurauksena miehet tekevät järjettömiä väkivallantekoja ja vastustuskyky infektioita vastaan on onneton.

miesten kannattaa tehdä järjettömiä väkivallantekoja. sellaiset miehet saavat eniten naisia. kilttimiehet jäävät yksin.

Vierailija
12/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rokotettuna ollut tuotakin lievempi. Testattiin muusta syystä. Ilman rokotusta sitten kyllä ollut ihan toista. 

Vierailija
13/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Korkea kuume saa hourailemaan, lihassäryt ja päänsärky hirmu kovaa. Olen sairastanut useita influenssoja. Hirveä tauti! 

Vierailija
14/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miesten kannattaa tehdä järjettömiä väkivallantekoja. sellaiset miehet saavat eniten naisia. kilttimiehet jäävät yksin.

En jotenkaan usko, että tyypilliset suomalaiset väkivallanteot: ryyppyporukan välienselvittelyt ja parisuhdeväkivalta auttaa saamaan yhtäkään naista. Mutta uhriudu nyt oikein kunnolla.

Vierailija
15/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä mulla on mutta kuumetta on liki 39 astetta, päätä särki kaks päivää ja joka paikkaa kolottaa, ruoka ei maistu yhtään tämä on kolmas päivä 

Vierailija
16/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä mulla on mutta kuumetta on liki 39 astetta, päätä särki kaks päivää ja joka paikkaa kolottaa, ruoka ei maistu yhtään tämä on kolmas päivä 

Lisään vielä että vesimäinen räkä valuu koko ajan ja aivastuttaa lisäks kurkkuki kipeä

Vierailija
17/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

influenssatesti?

Mikä niist kaikista muutamasta sadasta eri viruksesta on valittu influenssatestiksi, jolla todetaan joku yksittäin virus? 

Vierailija
18/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona

Vierailija
19/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

74v,  En ole sairastanut flunssaa moneen vuoteen. Nyt kuitenkin muutaman päivän ollut nenän tukkoisuutta ja limaa tulee hieman yskiessä. Lämpö 37.0 C.  Aika lieviä oireita mielestäni.  En ole ottanut flunssa rokotteita ja koronarokotteitakin vain 2 kpl.

Vierailija
20/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että vesimäinen räkä valuu koko ajan ja aivastuttaa lisäks kurkkuki kipeä

Korona. Olin juuri itse koronassa.. 38-39 kuumetta, lievä kurkkukipu, nenä täynnä räkää, päänsärky, joka paikka kipee, ei nälkä jne. Eli siis flunssa muiden joukossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme