Miksi jotkut miehet haluavat olla koskematta klitorikseen?
Tämä on käynyt ihan selväksi palstalla. Miksi naisen nautintoelin on niin paha joidenkin mielestä? Mitä jos asia olisikin toisinpän, eli naiset eivät koskisi kaluihin enää millään tavoin.
Kommentit (53)
Pelottavan näköinenkin se on. Vie kauniista naisesta rumuudellaan hohtoa. Itselläni meni halut, kun ensi kerran näin.
Ketkä miehet?? Lienee vain jotkut kaappihomot, jotka ei halua koskea naisen alapäähän tai klitorikseen. Viriilit heteromiehet ei pysy pillusta erossa ja koskevan varmastin klitorikseenkin silloin KUN nainen ITSE niin haluaa. Kaikki ei halua ainakaan yhdynnässä, että kosketaan sormin. Mutta tämän yhden palstan vakiomamman mielestä miehen pitäsi koskea silloinkin klitorikseen naisen haluista riippumatta tai pitäsi keskeyttää koko yhdyntä klitoriksen koskettelun takia. Sen vastoin naisen omia haluja.
Varmaan samasta syystä kun jotkut naiset eivät halua koskea miehen peenikseen...
Moikka, Sini!
Kaunis nimi, meillä on töissä samanniminen ja kyllä minä ainakin haluan kosketella hänen klitoristaan. Vielä en tosin ole päässyt sitä tekemään
Klitoriksen monimuotoisuus on kiehtovaa, kuten koko vulvankin.
Häh? Sehän on kuin pienoiskokoinen kulli. En minä mikään himpulipoika ole!
Vastaavasti kuin kaikki naiset eivät halua ottaa miehiltä suihin vaikka penis onkin kaunis kuin kuorimaton banaani.
Koska se on vaikeaa ja monimutkaista.
Klitta on ihan OK, mutta enemmän häiritsee se, mitä on sen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin muakin häiritsee se mies jossa tuo lötky smedkainen mato roikkuu, varsinkin kun se on itsekäs ja ylimielinen ja mitään saamaton.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin muakin häiritsee se mies jossa tuo lötky smedkainen mato roikkuu, varsinkin kun se on itsekäs ja ylimielinen ja mitään saamaton.
Lienet liian tyhmä vaihtamaan, joten rattoisaa vuotta 2024!
Naisen nautinto on ensisijainen seksissä, oma nautinto seuraa naisen nautinnosta. Jos se on klitoris stimulaatiota, niin tietysti. Tosin kaikki naiset eivät halua kieltä tai sormeilua, vaan saavat orgasmin ilman erityistä stimulaatiota, varmaan heillä klitoris on lajempana ja pinnallisempana.
Ei ole mitään patentti ratkaisua asiassa, vaan jokainen on yksilö ja jokainen tilanne tunnelmaltaankin vaikuttaa orgasmiin.
Tantraa kannattaa kokeilla, jos löytyy sopiva mies sitä antamaan, voi avata uusia tasoja nautinnossa...
mies.turku
Voi jos vain saisin nytkin koskea klitasta. Nuolen, näykin, pidän hyvänä.. Ihan mitä haluat. Pete 52v 180 100 savuton ja luotettava mies. Kik on paparouc ja uusimaapp@gmail.com
P
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet tyhmä, en suinkaan puhunut omasta miehestäni, joka on täysin pyyteetön ja antaa minulle orgasmeja kuten ne haluan, epäitsekäs mies, joka vastaavasti saa just mitä haluaa ja enemmänkin!
Kyllä sitä panee, mutta en halua lähempää tuttavuutta sormilla saatikka nenällä ja suulla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä panee, mutta en halua lähempää tuttavuutta sormilla saatikka nenällä ja suulla.
Hienosti hallussa naisen anatomia
Jokku haluaa vaan panna ja nuolemiset ja muut leikit jää vähemmälle.
ite en saata naamaani työntää naisen värkkiin vaikka upea laitos onkin.
meillä nainen saa klitasta sormin tai peniksellä syvältä sisältä.
olen lukenu paljon naisen anatomiasta, parasynteettisesta hermostosta,
orgasmeista ym ym ja niillä tiedoilla + käytännön kokemuksella
on tähän asti pärjätty. 4 -5 orgasmia yhdynnän aikana voisi kuvitella
riittävän naiselle mutta ainahan se 6 tai 7 voisi tulla kyseeseen.
Tarvittaessa.
4 - 5 orgasmia naiselle saman yhdynnän aikana on liian vähäsen koska
alapeukkua on laitettu. Kertoo paljon tämän päivän naisista. :)
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet tyhmä, en suinkaan puhunut omasta miehestäni, joka on täysin pyyteetön ja antaa minulle orgasmeja kuten ne haluan, epäitsekäs mies, joka vastaavasti saa just mitä haluaa ja enemmänkin!
No kenestä sitten puhuit? Asia jäi varsin epäselväksi.
Etkös sä ole just se henkilö joka täällä monesti kertoo, että et hauku miehiä?
No se on melko ruma ja useimmiten haiseekin melko pahalle.