Jos naisen puolelta on eroottisin hetki se kun kuunnellaan kirkossa vierekkäin kauneimpia joululauluja, niin
Jos naisen puolelta on eroottisin hetki se kun kuunnellaan kirkossa vierekkäin kauneimpia joululauluja, niin semmoinen suhde saa minun puoleltani jäädä kokonaan alkamatta.
On tuntuma, että ikäisistäni naisista alle viittäkymmentä prosenttia kiinnostaa seksi millään tavoin. Siitä lukemasta ehkä joka toinen tai kolmas on jollakin tapaa "haku päällä", siis jos sinkkuja ovat. Kyllä se vaan ikä tekee tehtävänsä niin miehillä kuin naisillakin, ja kuusikymppisillä naisilla mielenkiinto on yleisimmin kääntynyt lastenlapsiin. Siinä ei miehelle ole kiinnostusta eikä aikaa.
Olisinko halukas seurustelemaan? Kyllä, mutta en "hinnalla millä hyvänsä". En halua muuttaa yhteen. Minun pitää tykätä siitä naisesta ja hänen minusta. Haluan että kumpikin pitää oman elämänsä, mutta toinen olisi sen oman elämän lisäbonuksena. Ei tarvitsisi olla mikään miss maailma, ihan tavallisen näköinen nainen kelpaisi.
Tiedän, tai ainakin vahvasti oletan etten moista tule enää tässä elämässä löytämään, ja olen siihen ajatukseen sopeutunut. Menee se elämä näinkin.
Osta pappa seksiseuraa
Ai niin ..ET HALUU MAKSAA
haluut pullat rusinasta